Да ли сте некада размишљали због чега нема прозора у супермаркетима?
Када одлазимо у супермаркете да купимо шта нам је потребно, примећујемо да ни у једном нема прозора. Иако већина не размишља о томе и не обраћа пажњу, постоји више разлога зашто не допире дневна светлост у овим објектима.
Прво, то се дешава како би купац остао потпуно фокусиран на куповину. На пример, нагле временске промене вам неће привући пажњу, а нећете ни приметити да је пао мрак, већ ћете бити потпуно сконцентрисани на производе.
Прочитајте још: Прича о ЦИПЕЛАМА ПАТРИЈАРХА ПАВЛА: Носио их је 30 година, а ИСТИНУ о овом необичном комаду коже касније су открили њему блиски људи
Други је такође психолошке природе. Наиме, у таквим условима губи се лакше појам о времену које сте провели у објекту - имате осећај да је време стало и да на миру можете куповати. Такође, шарене амбалаже лакше ће доћи до изражаја и већа је вероватноћа да купите и оне производе које нисте планирали.
Такође, спречавање продора дневне светлости и сунчевих зрака помаже да се очувају намирнице дуже свежим и да етикете не избледе. Због тога, на кисоцима где сунчева светлост лакше може продрети, чоколаде или кутије кекса бледе, па се чини да им је прошао рок.
И четврти разлог јесте штедња енергије. Мање се троши на климатизацију простора и лакше се одржава иста температура у свим деловима маркета.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ