Da li ste nekada razmišljali zbog čega nema prozora u supermarketima?
Kada odlazimo u supermarkete da kupimo šta nam je potrebno, primećujemo da ni u jednom nema prozora. Iako većina ne razmišlja o tome i ne obraća pažnju, postoji više razloga zašto ne dopire dnevna svetlost u ovim objektima.
Prvo, to se dešava kako bi kupac ostao potpuno fokusiran na kupovinu. Na primer, nagle vremenske promene vam neće privući pažnju, a nećete ni primetiti da je pao mrak, već ćete biti potpuno skoncentrisani na proizvode.
Pročitajte još: Priča o CIPELAMA PATRIJARHA PAVLA: Nosio ih je 30 godina, a ISTINU o ovom neobičnom komadu kože kasnije su otkrili njemu bliski ljudi
Drugi je takođe psihološke prirode. Naime, u takvim uslovima gubi se lakše pojam o vremenu koje ste proveli u objektu - imate osećaj da je vreme stalo i da na miru možete kupovati. Takođe, šarene ambalaže lakše će doći do izražaja i veća je verovatnoća da kupite i one proizvode koje niste planirali.
Takođe, sprečavanje prodora dnevne svetlosti i sunčevih zraka pomaže da se očuvaju namirnice duže svežim i da etikete ne izblede. Zbog toga, na kisocima gde sunčeva svetlost lakše može prodreti, čokolade ili kutije keksa blede, pa se čini da im je prošao rok.
I četvrti razlog jeste štednja energije. Manje se troši na klimatizaciju prostora i lakše se održava ista temperatura u svim delovima marketa.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU