Компанија Аxософт из Аризоне жели да изједначи мушкарце и жене у одређеним уобичајено мушким занимањима, па су дошли на идеју за нови женски знак за WЦ.
Познато је да мушки знак на тоалетима значи панталоне, док је женски знак у хаљини што би сада већ могло да изгледа застарело и ограничавајуће. Компанија Аxософт из Аризоне жели да изједначи мушкарце и жене у одређеним уобичајено мушким занимањима, па су дошли на идеју за нови женски знак за WЦ, а представили су га на конференцији "Гирлс ин Тецх".
Таниа Катан из Аxософта тврди како ознака која представља хаљину на знаку за женски WЦ заправо никада није требало то да представља. Они су на новом знаку хаљину претворили у плашт, па тако поручују да жене могу бити суперхероји.
– У нуци, технологији, уметности, математици, политици, на улицама и у нашим домовима жене су често невидљиве, непозване или једноставно заобиђене. Девојке и жене које се занимају за науку, технологију, механику и математику су мањина – рекли су из ове компаније.
Прочитајте још: Запослени и КОРОНА: Колико запослених је ДАЛО ОТКАЗ јер су осећали да их МЕЉЕ ПОСАО?
Кампањи под слоганом ''Ит wас невер а дресс'' ("Никада није била хаљина") циљ је да се подстакну разговори о прихватању жена у било које занимање. Није реч само о једнакости жена, него и о томе да се попуни велики недостатак радних места у многим занимањима.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ