Kompanija Axosoft iz Arizone želi da izjednači muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su došli na ideju za novi ženski znak za WC.
Poznato je da muški znak na toaletima znači pantalone, dok je ženski znak u haljini što bi sada već moglo da izgleda zastarelo i ograničavajuće. Kompanija Axosoft iz Arizone želi da izjednači muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su došli na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji "Girls in Tech".
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako oznaka koja predstavlja haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebalo to da predstavlja. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
– U nuci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina – rekli su iz ove kompanije.
Pročitajte još: Zaposleni i KORONA: Koliko zaposlenih je DALO OTKAZ jer su osećali da ih MELJE POSAO?
Kampanji pod sloganom ''It was never a dress'' ("Nikada nije bila haljina") cilj je da se podstaknu razgovori o prihvatanju žena u bilo koje zanimanje. Nije reč samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u mnogim zanimanjima.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU