Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
ВОЗИЛА

Возило поштара, ГЛУМИЦА и банди: Рекламирали су га као "ауто на два точка"

Београдско предузеће "Градска чистоћа" у мају 2020. године је набавило за раднике 12 електричних скутера, међутим, амерички поштари имали су их још 1915 (премда нису били електрични, већ са мотором).

1609161018_garden-5427266_1280.jpg
Фото: Пиксабеј
Oglas

Оно што је данас поново "хит" и врло згодно превозно средство, већ је једном имало своје "златне тренутке".

Један од првих "аутопеда", увезен из САД возила је још 1916. лејди Флоренс Норман, "боркиња" за женска права, и њиме је ишла на посао у своју канцеларију у Лондону. Скутер је био рођендански поклон супруга, новинара и либералног политичара сер Хенрија Нормана. Ишао је на бензин, а постојао је и акумулатор.

Прочитајте још: ПУТОВАЊА СУ КЉУЧ СРЕЋЕ: Више усрећују од дана венчања

Њујоршке банде
Тротинете су користиле и њујоршке банде, посебно оне склопиве, јер су криминалци могли лако да побегну полицији возећи се уским уличицама, куда нису могли да прођу полицијски аутомобили

.Иначе, тротинети су познати већ 200 година као играчке за децу, али моторизовани скутери настали су "тек" пре 105 година. Међу првима су ова чуда технике, које је производила фирма "Круппс" у Немачкој и САД, тестирала америчка поштанска служба, као средство брзог транспорта за своју посебну доставну службу.

Прве тротинете тестирали су поштари.

Уследили су и други: "АБЦ Моторсајклс" је произвео модел са брзином до 24 км/х, а компанија "Глостер Еркрафт" је представила два модела 1919. и 1920. године, а који су рекламирани као "аутомобил на два точка".

Рекламирали су их као "ауто на два точка".

Неки од ових раних дизајна скутера били су нестабилни, неудобни и тешки за руковање. Затим су, 1920-их, постепено уведена усавршавања, укључујући ефикасна светла и кочнице, зупчанике и штитнике за ноге.

Прочитајте још: Путујемо као наши родитељи: Туризам се вратио на ниво од пре 30 година

Током 1930-их, скутери су представљени на новом тржишту као идеалан начин транспорта у великим и пространим војним базама. Међутим, права ера скутера наступила је тек после рата, због рационализације потрошње горива. Касније су добили седишта, па неки више и не личе на првобитне тротинете... А онда су стигли и електрични скутери. Свуда, па и код нас.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas