Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
ИТАЛИЈАНСКА ПРИЧА

Кад ти "Ферари" није добар направиш свој ауто снова (Фото)

Произвођач трактора Феручио Lамборгини је 1963. године решио да свету подари супераутомобил који неће имати мана

KAUNTACH.jpg
Oglas

Шта да урадите ако нисте задовољни својим "фераријем" (а и то је могуће у овој причи са Апенина) који је сан милиона људи на планети откако се појавио на друмовима ?

Направите свој супераутомобил!

Изгледа немогуће, невероватно,тешко оствариво и за гигантске ауто компаније акамоли за појединца.Уколико  се не зовете Феручио Ламборгини.

Прочитајте још: Аутомобил који није на продају и НЕМА ЦЕНУ: Има их само 4 на свету, а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО)

Прича почиње у северној Италији педесетих година прошлог века.Феручио Ламборгини, који је у Другом светском рату кадио као механичар у авијацији, почео је да скупља остатке војне опреме и да прави, под именом "Ламборгини" тракторе.Већ почетком педесетих његова компанија постаје највећи произвошач трактиора у Италији али и опреме за клима уређаје, инсталацију гаса.

Феручио је тада купио и неколико аутомобила из својих снова. Међу њима и највећу звезду тадашњег суперспортског сазвежђа .-"ферари 250 ГТ"!

После првих неколико вожњи Ламборгини се пожалио на квачило механичарима у фабрици "Ферарија". Они су нешто прочепркали и вратили моћни болид власнику.


Нова тест вожња и Феручио је огорчен одјурио право до оснивача, власника и неприкосновеног газде Енца ферарија !

- Не ваља квачило? Иди и вози тракторе јер очигледно не знаш да возио аутомобиле - "испратио" је Енцо Ферари незадовољну муштерију и пре него што је испио еспресо.

Љут као рис ламборгини је отишао у своју фабрику трактора одлучивши д аи "Енцу и свету покаже како се заиста праве суспер-аутомобили".Довео је талентованог механичара Ђота Бизаринија и решио да направи аутомобил с мотором од 12 цилиндара (В12)...

Нова , љута машина развијала је 350 КС и "спакована" је у аутомобил који је дизајнирао Франко скаљоне.

Као прототип модел је са ознаком "350ГТ" представљен на салону у Торину 1963. а већ следеће године продато је невероватних 130 примерака! Како је рођен под хороскопским знаком бика Феручио за заштитни знак "Ламборгинија" узима бика.

После "350 ГТ" уследио је "400ГТ" и захваљујући сјајној продаји "Ламборгини" је дошао у прилику да направи први супераутомобил!

Те 1965. године, на Салону аутомобила у Торину, презентацију новог модела водио је лично Феручио! Аутомобил је назван "миура" према познатом шпанском тренеру бикова за борбу Дон Едуарду Миури.
Легенда о "Ламборгинију" је рођена. Уследили су модели "ислеро","еспадо","јарама" "каунтач","урако", "дијабло","мурсиелаго"...

Компанија "ламборгини" данас је у власништву немачког "Аудија" који је део "Фолксваген групе".И даље се налази у малом италијанском селу "Свете АСгате Болоњеске".

Феручио Ламборгини је умро 1993. године али је легенда о њему и пркосном одговору Енцу Ферарију и даље једна од најомиљенијих прича у овом делу Италије.

Фото:Промо

 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas