Певачица је након Евровизије стекла велику популарност и добијала је многе понуде
Певачица Ана Ђурић Констракта је остварила велики успех на Евровизији ове године. Њена песма "Ин цорпоре сано" је постала омиљена међу људима широм света. Због тога ни не чуди што су је бројне компаније звале и питале за сарадњу. Она је добијала понуде да рекламира различите производе и нуђене су јој велике своте новца за то. Међутим, њен одговор ће изненадити многе:
"Стојим танко са рекламним кампањама. Танко. Не знам, ја некако нисам љубитељ адвертајзинга (рекламирања). Стварно нисам. Најбаналнији неки пример... Ево, ова патика кошта 100 динара, рецимо, а ја 70 плаћам тај адвертајзинг и то убеђивање да је баш то сјајна патика. Мене лично никад нико није убедио да купим нешто зато што је то рекао тамо неко, нити ће. Једноставно то код мене не ради, то не подржавам", рекла је Констракта, истичући да сумња да неко може да је убеди у супротно.
Прочитајте још: ИЗРАСЛА У ПРАВУ ЛЕПОТИЦУ: Наташа Беквалац заједно са ћерком доминира плажама Шпаније (ФОТО)
"Добија сам понуде, јесам. Све што сам досад добила сам и одбила. Нисам гадљива на паре, како да кажем... Просто, не иде ми се тамо. Не иде ми се, али видећемо, ако буде нека супер прилика, онда да. Нешто са хуманитарним карактером. У сваком случају ја не бих убеђивала људе да је неки производ баш страва", истакла је уметница за "К1".
БОНУС ВИДЕО:
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ