Pevačica je nakon Evrovizije stekla veliku popularnost i dobijala je mnoge ponude
Pevačica Ana Đurić Konstrakta je ostvarila veliki uspeh na Evroviziji ove godine. NJena pesma "In corpore sano" je postala omiljena među ljudima širom sveta. Zbog toga ni ne čudi što su je brojne kompanije zvale i pitale za saradnju. Ona je dobijala ponude da reklamira različite proizvode i nuđene su joj velike svote novca za to. Međutim, njen odgovor će iznenaditi mnoge:
"Stojim tanko sa reklamnim kampanjama. Tanko. Ne znam, ja nekako nisam ljubitelj advertajzinga (reklamiranja). Stvarno nisam. Najbanalniji neki primer... Evo, ova patika košta 100 dinara, recimo, a ja 70 plaćam taj advertajzing i to ubeđivanje da je baš to sjajna patika. Mene lično nikad niko nije ubedio da kupim nešto zato što je to rekao tamo neko, niti će. Jednostavno to kod mene ne radi, to ne podržavam", rekla je Konstrakta, ističući da sumnja da neko može da je ubedi u suprotno.
Pročitajte još: IZRASLA U PRAVU LEPOTICU: Nataša Bekvalac zajedno sa ćerkom dominira plažama Španije (FOTO)
"Dobija sam ponude, jesam. Sve što sam dosad dobila sam i odbila. Nisam gadljiva na pare, kako da kažem... Prosto, ne ide mi se tamo. Ne ide mi se, ali videćemo, ako bude neka super prilika, onda da. Nešto sa humanitarnim karakterom. U svakom slučaju ja ne bih ubeđivala ljude da je neki proizvod baš strava", istakla je umetnica za "K1".
BONUS VIDEO:
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU