Ширење корона вируса постиже се одржавањем дистанце у односу на друге људе, а то се идеало постиже играњем игрица на рачунарима, у својим кућама, уверавају информатички стручњаци позивајући се на Светску Здравствену организацију.
У склопу кампање #ПлаyАпартТогетхер чак 18 компанија, које се баве производњом и дистрибуцијом видео игара, међу којима су Тwитцх и Ацтивисион Близзард. Идеја ове кампање је да подстакну играње игрица за рачунарима као позитивне активности помоћу које могу уједно остати у контакту са другима, са којима деле иста интересовања.
- Никад није било важније да људи остану међусобно повезани на сигуран начин. Игре су сјајна платформа за то јер повезују људе кроз призму радости, сврхе и смисла - поручују из Близзард компаније.
Прочитајте још: Тхе Цоунцил: Бесплатна прва епизода историјске мистерије (ВИДЕО)
Кампања се ослања на смернице Светске здравствене организације у којима су истакнути инхерентни капацитети игара за одржавање дистанце. Та организација је подржала кампању, иако су означили зависност од видео игара као један од ментални поремећај у 2019. години.
Прочитајте још: Прекратите време у изолацији: Доносимо вам три најбоље БЕСПЛАТНЕ игрице
Представник за глобалну стратегију Светске здравствене организације, Раy Цхамберс изразио је наду како ће индустрија игара моћи да досегне милионе са важним порукама како би помогли у спречавању ширења Цовид-19 вируса.
Осим одржавања дистанце, компаније ће у склопу кампање подстицати играче на придржавање одговарајућих хигијенских навика попут редовног прања руку.