Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Истраживање

Да ли знате који се аутомобили најмање кваре?

Утврђено да су најпоузданија хибридна и бензинска возила

1597646105_prijus.jpg
Хибриди су најпоузданији (Фото":Пријус")
Oglas

Енглески портал "Вич" који се бави истраживањем и упоређивањем свега онога што занима просечног становника не само те земље, урадио је још једно обимно испитивање потрошача, овога пута са циљем да се утврди која се возила најмање кваре.

Прочитајте још: Имамо ИДЕАЛНО место за летовање, СВЕ УКЉУЧЕНО, а уз један УСЛОВ - добијате ПОПУСТ (ФОТО)

Метод је чини се и најпоузданији јер су анкетирали 55.000 власника разних категорија новокупљених возила у Великој Британији.

Резултати су показали да су у 2019. години најмање проблема имали власници возила на хибридни погон. Свега 3,0 одсто њих је морало да се за помоћ, због било каквог квара, обрати мајсторима!

Прочитајте још: Замислите НАЈЛУКСУЗНИЈИ теренац на свету који је бржи од 300 км на час! То је "бентли бентајга спид"! (ВИДЕО)

То је изузетан резултат, поготово што су ова возила у експанзији. На другом месту су се нашли власници аутомобила са погоном на бензин. Они су у прошлој години морали да потраже помоћ механичара у шест одсто случајева. Дакле, шест нових аутомобила у 2019. години је морало на поправку!

Електрични аутомобили на зачељу (Фото:"Тесла")

Власници дизел возила су у чак 10 одсто случајева морали до механичара због неког квара на њиховом аутомобилу. То и није чудно јер се у дизел моторе не улаже баш превише, јер је по свему судећи (а питање је да ли оправдано или не) њихово време прошло. Бар оне "златне године". Сада , када је све мања потражња, мања су и улагања, развоја скоро да и нема, па није ни чудно да је 10 одсто власника схватило своју грешку.

Али, зато зачуђује проценат кварова у категорији електричних аутомобила. Од 100 купљених чак 16 је морало у сервис, тврди "Вич". 

Прочитајте још: Да ли знате зашто је ово возило проглашено за "Аутомобил 20. века"? (ВИДЕО)

Разлог је тешко правдати "почетним грешкама" јер електрчни аутомобили нису никакав новитет. основе су постављене када и код бензинских и дизел аутомобила. иако се тек последњих десетак година озбиљније улаже у развој, технологија није толико компликована. СУВ мотори су далеко компликованији имају више делова од електричних, а то исто важи из комплетне електричне аутомобиле.

Мислили смо да су батерија и брзина пуњења, основни проблем електроаутомобила, међутим, бар према истраживању "Вич", портала, ствари не стоје баш тако.

                                Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas