Директор дизајна Норберт Вебер објаснио нови концепт ентеријера аута који има премијеру 1. септембра
Чешка компанија "Шкода" ће свој електрични СУВ "енијак иВ", који се ради први на модуларној електричној платформи "МЕБ", представити 1. септембра. Али, нестрпљиве поштоваоце ове марке, ипак не остављају без информација о овом моделу, па тако са времена на време "Шкода" објави понеки тизер, фотку замаскираног модела, или скицу.
Сада је "Шкода" мало "одшкринула врата" и дозволила да завиримо и у унутрашњост новог возила, а директор дизајна ентеријера Норберт Вебер објаснио је шта нас очекује.
- Овај аутомобил користи предности које доноси дуго међуосовинско растојање МЕБ платформе
па има изузетно пространу унутрашњост. Томе доприноси и раван под, јер за разлику од возила са мотором са унутрашњим сагоревањем где постоји централни тунел овде га нема - каже Вебер.
Прочитајте још: Рођен нови ауто-гигант "Стелантис"!
Недостатак централног тунела нуди много могућности. Напред је овај простор искоришћен за
додатну преграду за одлагање испод централне конзоле која је сада организована у неколико нивоа.
Путници на задњем седишту сада имају још више простора, а запремина пртљажног простора је чак 585 литара.
Прочитајте још: На чувеном "Тесту северног јелена" није се прославио ни "голф 8" (ВИДЕО)
- Ентеријер је јасан, прозрачан, иновативан и одржив. Јасан захваљујући томе што је једноставно поставити тематске пакете, прозрачан захваљујући простаности и одличном осећају за простор. Иновативан захваљујући карактеристикама као што је централни екран од 13 инча и нови "хед-уп" екран, укључујући аугментативну реалност и одржив захваљујући употреби природних и рециклираних материјала - појаснио је директор дизајна Вебер - Пресвлаке седишта су направљене од 40 одсто нове вуне, а преосталих 60 одсто је полиестер од рециклираних ПЕТ боца.
Комплетна унутрашњост је окружена посебно меким материјалом који се користи у целој унутрашњости и ствара осећај као када седите код куће у софи, каже се у саопштењу "Шкоде" које је достављено нашој редакцији.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ