Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
ТРЖИШТЕ

Никад виђено до сада: Нова "шкода октавија" већа и боља него икад (Фото)

Четврта генерација популарног модела је и најопремљенија до сада.За безбедност путника задужено између осталог и девет ваздушних јастука

OCTAVIA_090.jpg
Oglas

Чешки аутомобилски гигант "Шкода", који под управом "Фолксвагена" доживљава најблиставије дане у својој историји, представио је нову "шкоду октавију" која ће се ускоро појавити и на нашем тржишту.

Ово је четврта генерација популарног модела која је, тврде у "Шкоди" нешто што до сада нису направили. Боља, већа, атрактивнија, опремљенија, снабдевена бројним високотехнолошким решењима.

Прочитајте још: Слажете ли се? Одлучено која је боја аутомобила најомиљенија

- За наш бренд, "октавија" има огромну важност. То је разлог зашто смо дизајнирали потпуно нови аутомобил. Резултат је најбоља "октавија" свих времена - пространија, практичнија и безбеднија него икада пре. Откривајући последњу генерацију баш у време слављења 60-тогодишњице, направили смо огроман искорак. "Октавија"је значајно допринела развоју компаније и бренда током последњих шест деценија - каже генерални директор "Шкода аута" Бернхард Мајер.

Шездесет година након што је производња модела "октавија" почела, "Шкода" сада представља најбољи модел од свог поновног покретања 1996. године. Четврта генерација модела "октавија" ће, кажу, наставити да буде срце бренда и најпродаванији модел. Са више од 6.5 милиона произведених аутомобила до сада!

Прочитајте још: Произведен милионити "Тесла" аутомобил

Нова "октавија" је добила веће димензије у односу на претходну генерацију. Са дужином од 4.689 мм,"хечбек" верзија је за 19 мм, а "комби" (караван) верзија за 22 мм дужа. Шира је за 15 мм. Запремина пртљажника код "комби" верзије, која је највећа у сегменту, порасла је за 30 л и сада износи 640 л. "Хечбек" верзија има запремину од 600 л - 10 л више него код претходне генерације.

У новодизајнираном ентеријеру уочљив је двокраки волан, који може имати опцију грејања и уколико се наручи у мултифункционалној варијанти, долази са новим контролним дугмићима и точкићима, омогућавајући возачу да управља са 14 различитих функција без померања руку с волана.

"Head-up" екран пројектује најважније информације као што су брзина, навигација, детектовани саобраћајни знаци иактивне асистенције директно на ветробранско стакло које може имати и опцију грејања.Удобна "Ерго" седишта, поред других опција нуде електричну функцију масаже и вентилације.

Прочитајте још: Наруџбине већ почеле: Огромно интересовање за "Тојотину" љуту папричицу (Фото/Видео)

У нову "октавију" је уграђена и целокупна понуда нових безбедносних система. До девет ваздушних јастука, укључујући ваздушни јастук за колена возача и задње бочне ваздушне јастуке, штити путнике у случају судара.

По први пут, серијској производњи се додаје "plug-in" хибрид. Неки бензински погонски агрегати, који су додатно оптимизовани, сада су опремљени иновативном "mild hybrid" технологијом, док дизел агрегати долазе из последње "ЕВО" генерације и емитују до 80 одсто мање штетних честица.      

Фото:Промо

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas