Oglas
· · Komentari: 0
TRŽIŠTE

Nikad viđeno do sada: Nova "škoda oktavija" veća i bolja nego ikad (Foto)

Četvrta generacija popularnog modela je i najopremljenija do sada.Za bezbednost putnika zaduženo između ostalog i devet vazdušnih jastuka

OCTAVIA_090.jpg
Oglas

Češki automobilski gigant "Škoda", koji pod upravom "Folksvagena" doživljava najblistavije dane u svojoj istoriji, predstavio je novu "škodu oktaviju" koja će se uskoro pojaviti i na našem tržištu.

Ovo je četvrta generacija popularnog modela koja je, tvrde u "Škodi" nešto što do sada nisu napravili. Bolja, veća, atraktivnija, opremljenija, snabdevena brojnim visokotehnološkim rešenjima.

Pročitajte još: Slažete li se? Odlučeno koja je boja automobila najomiljenija

- Za naš brend, "oktavija" ima ogromnu važnost. To je razlog zašto smo dizajnirali potpuno novi automobil. Rezultat je najbolja "oktavija" svih vremena - prostranija, praktičnija i bezbednija nego ikada pre. Otkrivajući poslednju generaciju baš u vreme slavljenja 60-togodišnjice, napravili smo ogroman iskorak. "Oktavija"je značajno doprinela razvoju kompanije i brenda tokom poslednjih šest decenija - kaže generalni direktor "Škoda auta" Bernhard Majer.

Šezdeset godina nakon što je proizvodnja modela "oktavija" počela, "Škoda" sada predstavlja najbolji model od svog ponovnog pokretanja 1996. godine. Četvrta generacija modela "oktavija" će, kažu, nastaviti da bude srce brenda i najprodavaniji model. Sa više od 6.5 miliona proizvedenih automobila do sada!

Pročitajte još: Proizveden milioniti "Tesla" automobil

Nova "oktavija" je dobila veće dimenzije u odnosu na prethodnu generaciju. Sa dužinom od 4.689 mm,"hečbek" verzija je za 19 mm, a "kombi" (karavan) verzija za 22 mm duža. Šira je za 15 mm. Zapremina prtljažnika kod "kombi" verzije, koja je najveća u segmentu, porasla je za 30 l i sada iznosi 640 l. "Hečbek" verzija ima zapreminu od 600 l - 10 l više nego kod prethodne generacije.

U novodizajniranom enterijeru uočljiv je dvokraki volan, koji može imati opciju grejanja i ukoliko se naruči u multifunkcionalnoj varijanti, dolazi sa novim kontrolnim dugmićima i točkićima, omogućavajući vozaču da upravlja sa 14 različitih funkcija bez pomeranja ruku s volana.

"Head-up" ekran projektuje najvažnije informacije kao što su brzina, navigacija, detektovani saobraćajni znaci iaktivne asistencije direktno na vetrobransko staklo koje može imati i opciju grejanja.Udobna "Ergo" sedišta, pored drugih opcija nude električnu funkciju masaže i ventilacije.

Pročitajte još: Narudžbine već počele: Ogromno interesovanje za "Tojotinu" ljutu papričicu (Foto/Video)

U novu "oktaviju" je ugrađena i celokupna ponuda novih bezbednosnih sistema. Do devet vazdušnih jastuka, uključujući vazdušni jastuk za kolena vozača i zadnje bočne vazdušne jastuke, štiti putnike u slučaju sudara.

Po prvi put, serijskoj proizvodnji se dodaje "plug-in" hibrid. Neki benzinski pogonski agregati, koji su dodatno optimizovani, sada su opremljeni inovativnom "mild hybrid" tehnologijom, dok dizel agregati dolaze iz poslednje "EVO" generacije i emituju do 80 odsto manje štetnih čestica.      

Foto:Promo

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas