Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Штедљива

Нова "хонда џез хибрид" има 10 ваздушних јастука и троши као скутер

Емисија штетних гасова знатно нижа од прописаних 90 грама ЦО2 по пређеном километру

1594125973_honda-dzez-2.jpg
Фото:"Хонда"
Oglas

Нова "хонда џез" има хибридни погон најновије генерације који омогућава да се потрошња креће у распону 3,5 до 3,7 литара на 100 пређених километара, а да се при томе емисија штетних гасова креће у просеку око 82 грама ЦО2 по пређеном километру.

Фото:"Хонда"

"Хонда џез" која има и варијанту "кростар" о којој ћемо опширније писати у наредном периоду, дуга је 4.044 мм, широка је 1.694 мм и висока 1.526 мм. Међуосовинско растојање је 2.517 мм."Хонда џез" је и даље веома окретна па јој тако за пун круг треба свега 10,1 метар.

Прочитајте још:Ускоро ће сви возачи моћи да шаљу поруке У ТОКУ ВОЖЊЕ

Запремина пртљажника је 304 литра, а по обарању задњих наслона седишта, добија се 1.205 мм.
Запремина резервоара је 40 литара, што уз поменуту потрошњу гарантује велику аутономију.

Фото:"Хонфда"

Срце овог возила је хибридни погон. Чине га бензински мотор од 1,5 литара  који има 97 КС и максмални обртни момент од 131 нм. Он је упарен са електричним мотором који има 109 КС и максимални обртни момент од 253 нм. Заједно ова два мотора могу да омогуће убрзање од 0-100 километара на час за 9,4 секунде и Максималну брзину од 175 километара на час, како и приличи високософитицираном произвођачу аутомобила као што је "Хонда". Снага се испоручује уз помоћ ЦВТ мењача на предње точкове.

Прочитајте још:Све више возача купује камере, а можете је набавити за 1.500 динара

Нови "Џез" је крцат најсавренијим системима асистенције возачу, системима за безбедност али и конекцију возила. Занимљиово је и да је у овај аутомобил уграђено чак десет ваздушних јастука!

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas