За 20 година "Хјундаи" је продао 5.260.000 примерака "санта феа" , а ускоро стиже и нова верзија
Компанија "Хјундаи" је свој СУВ "санта фе", четврте генерације представила 2018. године. У односу на претходника има значајно побољшану унутрашњост и најновија "СмартСенс" технолошка решења, која су му донела и епитет једног иод најбезбеднијих возила у класи.
Тако на пример аутомобил сам скенира површину од 180 степени иза возила, "будно прати" шта се догађа испред и ако затреба сам активира кочнице да би избегао судар.
Ова четврта генерација нуди и још иновативније системе попут ултразвучног сензора за детектовање кретања деце и кућних љубимаца на задњем седишту и упозоравање при изласку из аутомобила.
Возачу овај аутомобил помаже и тако што му све битне информације о вожњи, које се иначе приказују на инструмемнт табли или централном дисплеју емитује на ветробранском стаклу ("шофершајбни").
Прочитајте још:Хјундаи против короне: Нема Сајма аутомобила, па новитете представљају „онлајн“
- "Санта Фе" је био први "Хјундаи СУВ "и један је од наших најдуговечнијих модела, што га чини кључним моделом не само на глобалном нивоу, већ и у Европи - каже Андреас-Кристоф Хофман, потпредседник маркетинга и производа у "Хјундаи мотор Европи" - "Санта Фе" наставља да се развија у погледу дизајна, технологије, просторности и удобности.
Више детаља о новој, побољшаној четвртој генерацији модела,која ће имати и електричне моторе, биће откривено. Кажу у овој комапнији, у блиској будућности.
Прва генерација модела који је назван по америчком граду представљена је 2001. Био је први СУВ компаније "Хјундаи мотор" и играо је важну улогу у позиционирању бренда у СУВ сегменту. Током протеклих 20 година, "Хјундаи" је продао више од 5.260.000 примерака "санта Феа" у свету.
Друга генерација "санта феа" (2006-2012) добила је нови 2.2. дизел мотор и 2.7, бензински агрегат оснажен са В6 пружајући значајно унапређено управљање и спортску вожњу, уз широк распон возних карактеристика за различите временске услове.
Прочитајте још:Нови "хјундаи велостер Н" спринта до стотке за 5,6 секунди
Поштујући захтеве купаца за што безбедније возило, друга генерација модела Санта Фе понудила је велико унапређење безбедносних система на возилу, врло напредних за то време.
Трећа генерација (2012-2018) је представљала велики помак за "Хјундаи", нудећи још већи комфор и квалитет, моторе и побољшану ефикасност. Редефинисањем дизајна и перформанси, окренутим ка удобности и имиџу, "Хјундаи" је направио велики помак од функционалног теренца ка "лиајф-стајл" возилу.
Четврта, још увек актуелна генерација "санта феа" рекосмо, представљена је 2018. и како је најављено, сада се очекује нова верзија.