Када желите да напредујете у каријери, важно је да не упаднете у драму колега са којима радите, а 3 категорије људи треба да игноришете на послу.
Многи људи су сваког јутра на својим пословима. Важно је радити, плаћати рачуне и градити каријеру. А истина коју већина нас покушава да игнорише јесте да људи који су у професионалном окружењу могу имати директан утицај на то како ћете се развијати у својој каријери. Међутим, постоје одређене стратегије које можете усвојити како бисте могли успешно да пратите свој пут.
У том смислу, Џулијан Кол, лајфкоуч, дели са вама које су 3 категорије људи које треба игнорисати на послу:
Одељење за људске ресурсе
Запосленима се често каже да иду у ХР ако имају проблема на послу, али из Колове перспективе, ХР постоји да би подржао компанију, а не запослене који тамо раде. "Њихов главни интерес је за себе и за компанију, а ви сте други“, додаје он.
Постоји чак и студија у том смислу коју је спровео Харвард Бусинесс Ревиеw, која открива да 37% запослених верује да ХР подржава компанију, а не њих.
Питања на радном месту о којима се запослени осећају пријатно да разговарају са људским ресурсима углавном су повезана са усклађеношћу с политиком или прописима, као што су сексуално узнемиравање, етика и дискриминација. Запослени су изјавили да се осећају мање пријатно када износе друштвене или културне проблеме, као што су међуљудски сукоби или проблеми у вези са начином на који менаџери у компанији одлучују да комуницирају.
Колеге које оговарају све у канцеларији
На следећем месту на листи коју је направио Цоле су људи који се баве само оговарањем. "Ако са вама причате о другима, они ће највероватније причати о вама“, каже стара изрека. И ово је тачно колико може бити чак иу професионалном окружењу, према ономе што Цоле тврди.
Сви знамо колико је примамљиво причати о другим људима, посебно колегама, само зато што то уноси мало узбуђења у монотон радни распоред. Међутим, како Кол објашњава, умешаност у разне врсте трачева може вас заробити у замку из које је тешко изаћи. А то уопште није пожељно, поготово када говоримо о вашем радном месту.
Токсични људи који су дали оставке
"Када токсична особа поднесе оставку, дистанцирајте се што је више могуће“, саветује Кол. "Често су вољни да направе било какав компромис, јер их више уопште није брига, а вољни су да те одмах баце вуковима.
Верујте, када токсични колега напусти компанију, може му бити примамљиво да има последњу реч. Међутим, Кол сматра да је боље пустити ту особу да оде, а да се не мешате у драму коју јеу креирао само да би заштитио своју позицију и репутацију. Дакле, останите фокусирани на оно што је заиста важно и не дозволите да бука која вас окружује утиче на вас.
Сенса
Бонус видео:
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ