Kada želite da napredujete u karijeri, važno je da ne upadnete u dramu kolega sa kojima radite, a 3 kategorije ljudi treba da ignorišete na poslu.
Mnogi ljudi su svakog jutra na svojim poslovima. Važno je raditi, plaćati račune i graditi karijeru. A istina koju većina nas pokušava da ignoriše jeste da ljudi koji su u profesionalnom okruženju mogu imati direktan uticaj na to kako ćete se razvijati u svojoj karijeri. Međutim, postoje određene strategije koje možete usvojiti kako biste mogli uspešno da pratite svoj put.
U tom smislu, Džulijan Kol, lajfkouč, deli sa vama koje su 3 kategorije ljudi koje treba ignorisati na poslu:
Odeljenje za ljudske resurse
Zaposlenima se često kaže da idu u HR ako imaju problema na poslu, ali iz Kolove perspektive, HR postoji da bi podržao kompaniju, a ne zaposlene koji tamo rade. "NJihov glavni interes je za sebe i za kompaniju, a vi ste drugi“, dodaje on.
Postoji čak i studija u tom smislu koju je sproveo Harvard Business Review, koja otkriva da 37% zaposlenih veruje da HR podržava kompaniju, a ne njih.
Pitanja na radnom mestu o kojima se zaposleni osećaju prijatno da razgovaraju sa ljudskim resursima uglavnom su povezana sa usklađenošću s politikom ili propisima, kao što su seksualno uznemiravanje, etika i diskriminacija. Zaposleni su izjavili da se osećaju manje prijatno kada iznose društvene ili kulturne probleme, kao što su međuljudski sukobi ili problemi u vezi sa načinom na koji menadžeri u kompaniji odlučuju da komuniciraju.
Kolege koje ogovaraju sve u kancelariji
Na sledećem mestu na listi koju je napravio Cole su ljudi koji se bave samo ogovaranjem. "Ako sa vama pričate o drugima, oni će najverovatnije pričati o vama“, kaže stara izreka. I ovo je tačno koliko može biti čak iu profesionalnom okruženju, prema onome što Cole tvrdi.
Svi znamo koliko je primamljivo pričati o drugim ljudima, posebno kolegama, samo zato što to unosi malo uzbuđenja u monoton radni raspored. Međutim, kako Kol objašnjava, umešanost u razne vrste tračeva može vas zarobiti u zamku iz koje je teško izaći. A to uopšte nije poželjno, pogotovo kada govorimo o vašem radnom mestu.
Toksični ljudi koji su dali ostavke
"Kada toksična osoba podnese ostavku, distancirajte se što je više moguće“, savetuje Kol. "Često su voljni da naprave bilo kakav kompromis, jer ih više uopšte nije briga, a voljni su da te odmah bace vukovima.
Verujte, kada toksični kolega napusti kompaniju, može mu biti primamljivo da ima poslednju reč. Međutim, Kol smatra da je bolje pustiti tu osobu da ode, a da se ne mešate u dramu koju jeu kreirao samo da bi zaštitio svoju poziciju i reputaciju. Dakle, ostanite fokusirani na ono što je zaista važno i ne dozvolite da buka koja vas okružuje utiče na vas.
Sensa
Bonus video:
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU