Баленсијагине уништене патике изазивају контроверзу
Баленсијага је једноставно Баленсијага. Бренд нас је последњих година стално држао у ишчекивању нових запањујућих колекција. Постала је једна од најконтроверзнијих модних кућа. Овог пута су на луксузно тржиште изашли са патикама Парис Сникерс.
Овај модел ципела је потпуно и претерано ношен, барем тако изгледају. Чини се да су ове ципеле дуго живеле и ово је нова опклада важне модне куће. Можда изгледа екстравагантно и смело за индустрију, али пошто је креативни правац препуштен Демни Гвасалији, то више није изненађујуће, то је једноставно Баленсијага.
Овај ризик није нешто ново, у ствари, бренд је еволуирао традиционалну обућу више пута. На пример, ружне патике, Трипле С, ципеле са чарапама или чувене кроксице претворили су у луксузну обућу.
Прочитајте још: Важиле су за ЈЕФТИНЕ САНДАЛЕ и носила их је ЦЕЛА ЈУГА 80-ИХ: Познати модни бренд направио ИСТЕ, а цена ће вас ШОКИРАТИ (ФОТО)
Али овога пута све оставили у шоку са новим моделом потпуно излизаних патика. Остаци, огреботине, искидана текстуре, изгледају као да су вековима старе и вредне да буду у музеју, нови су предлог ове сезоне.
Али, пошто је ексклузивност кључ моде, патике за које се чини да су путовали светом више пута биће доступне за само 100 људи.
Према Баленсијаги, ова идеја је настала како би се ове патике „носиле цео живот“. Оне коштају око 210.000 динара. Овај дизајн би могао да изазове контроверзу која већ годинама живи у индустрији: величање сиромаштва.
Les nouvelles sneakers "Paris" de Balenciaga, vendues 1850 dollars. pic.twitter.com/SMRrfNoaW7
— Views (@viewsfrance) May 9, 2022
Многи људи сматрају да је апсурдно давати толику вредност стварима које су у очигледном стању истрошености и које могу бити од мале користи. А то је да су у више наврата и други брендови прошли кроз ову полемику, јер дају претерану вредност „старим“ стварима.
Опречне идеје се јављају зато што клеветници неукуса омаловажавају одећу, јер се то може схватити као изругивање ниже класе, под претпоставком да луксуз није за свакога и да су виши слојеви, брендови и мода прављени за одређене друштвене слојеве. Из тог разлога, ношење нечега доље и давање вредности може се сматрати нечим увредљивим за неке и трендом за друге.
БОНУС ВИДЕО: