Balensijagine uništene patike izazivaju kontroverzu
Balensijaga je jednostavno Balensijaga. Brend nas je poslednjih godina stalno držao u iščekivanju novih zapanjujućih kolekcija. Postala je jedna od najkontroverznijih modnih kuća. Ovog puta su na luksuzno tržište izašli sa patikama Paris Snikers.
Ovaj model cipela je potpuno i preterano nošen, barem tako izgledaju. Čini se da su ove cipele dugo živele i ovo je nova opklada važne modne kuće. Možda izgleda ekstravagantno i smelo za industriju, ali pošto je kreativni pravac prepušten Demni Gvasaliji, to više nije iznenađujuće, to je jednostavno Balensijaga.
Ovaj rizik nije nešto novo, u stvari, brend je evoluirao tradicionalnu obuću više puta. Na primer, ružne patike, Triple S, cipele sa čarapama ili čuvene kroksice pretvorili su u luksuznu obuću.
Pročitajte još: Važile su za JEFTINE SANDALE i nosila ih je CELA JUGA 80-IH: Poznati modni brend napravio ISTE, a cena će vas ŠOKIRATI (FOTO)
Ali ovoga puta sve ostavili u šoku sa novim modelom potpuno izlizanih patika. Ostaci, ogrebotine, iskidana teksture, izgledaju kao da su vekovima stare i vredne da budu u muzeju, novi su predlog ove sezone.
Ali, pošto je ekskluzivnost ključ mode, patike za koje se čini da su putovali svetom više puta biće dostupne za samo 100 ljudi.
Prema Balensijagi, ova ideja je nastala kako bi se ove patike „nosile ceo život“. One koštaju oko 210.000 dinara. Ovaj dizajn bi mogao da izazove kontroverzu koja već godinama živi u industriji: veličanje siromaštva.
Les nouvelles sneakers "Paris" de Balenciaga, vendues 1850 dollars. pic.twitter.com/SMRrfNoaW7
— Views (@viewsfrance) May 9, 2022
Mnogi ljudi smatraju da je apsurdno davati toliku vrednost stvarima koje su u očiglednom stanju istrošenosti i koje mogu biti od male koristi. A to je da su u više navrata i drugi brendovi prošli kroz ovu polemiku, jer daju preteranu vrednost „starim“ stvarima.
Oprečne ideje se javljaju zato što klevetnici neukusa omalovažavaju odeću, jer se to može shvatiti kao izrugivanje niže klase, pod pretpostavkom da luksuz nije za svakoga i da su viši slojevi, brendovi i moda pravljeni za određene društvene slojeve. Iz tog razloga, nošenje nečega dolje i davanje vrednosti može se smatrati nečim uvredljivim za neke i trendom za druge.
BONUS VIDEO: