Прослављена глумица проговорила о браку са драмским писцем Синишом Ковачевићем
До карата за представу „Године врана“ Синише Ковачевића у Народном позоришту у Београду не може се доћи, баш као ни до „Велике драме“ која још увек хипнотишуће привлачи публику националног театра. Помама за картама толико је велика да је В.Д. управник Народног позоришта, Светислав Буле Гонцић, забранио бесплатне карте.
Прочитајте још: Погледајте како изгледа МАМА ЈЕЛЕНЕ ЂОКОВИЋ: Заједно бодриле Новака, а многи су приметили НЕВЕРОВАТНУ СЛИЧНОСТ (ФОТО)
- Управник је пре неколико дана издао саопштење у којем је нагласио да за представе „Балкански шпијун“, „Велика драма“ и „Године врана“ више нема бесплатних карата – рекла је Љиљана у емисији „Кец на једанаест“ и додала:
- Те представе играмо свега 12 или 13 пута у току месеца и управа се заиста труди да гледаоцима изађе у сусрет, али чим изађе репертоар све карте плану у року од сат времена, јер одавно постоје листе чекања. „Године врана“ играмо четири пута у јуну, од чега једанпут на Стеријином позорју у Новом Саду, али то је недовољно. Интересовање је огромно.
Позната глумица и супруга драмског писца Синише Ковачевића гледаоцима је открила да је њен супруг пре два дана завршио писање новог романа.
- Синиша је првенствено велики индивидуалац и нећете веровати, самотњак. Мислим да је само тако и могуће бавити се том врстом посла. Писањем. Можда евентуално још само компоновање и сликање могу да се раде у самоћи. Све друге уметности су везане за колектив. Пре два дана је завршио нови роман и до јуче нисмо могли да одемо у село где седи и пише, зато што му сметамо. Ми питамо: Можемо ли бар у двориште, а он каже: Не може ни у двориште, сметате ми. Морам да завршим – рекла је наша прослављена глумица са осмехом.
Писање романа је прекинуо због припреме представе „Године врана“. То је нешто што је најважније, и када ствара, сви ми остали смо ту да опслужимо и не реметимо човека који пише.
Глумица је истакла да је његова уметност значајнија за национални хабитус него њена, глумачка уметност.
- Оно што остаје као духовна вертикала једног народа јесте ауторство, а то су музика, писање и сликање. И то је то. То остаје као културно благо једне земље. Ми глумци смо, нажалост, уметност презента. Сада и овог тренутка. Када прође време ви знате да је диван био Марлон Брандо, али то је било. Ми нисмо аутори, ми смо извођачи. Аутори смо можда само у оном малом делу које се зове „како“. Како то Хамлета игра Бане Томашевић или Петар Стругар или Вук Костић. А аутор је само Шекспир и само редитељ. Синишин нови роман је о Београду и веома је занимљив. То је роман о једном сасвим обичном веку у Београду, осликаном кроз личне судбине које се преплићу. Била би то савршена позоришна представа и био би то велики хит. Трећи. Видећемо – казала је Љиљана Благоевић на телевизији К1.
Открила је и како је изгледао дирљив тренутак након премијере представе „Године врана“ у Народном позоришту.
Прочитајте још: Радост у дому Лидије Вукићевић: Њен наследник поделио важну вест (ФОТО)
-Било је јако дирљиво, јер Синиша десет година није радио у позоришту. Када се завршила премијера сео је на сцену, сам, и казао: Ово сам чекао десет година. Из њега је истекла једна река. Тешко је живети са тим притиском да носиш нешто у себи што мораш да родиш, а нису се десиле околности да се то оствари. Њега ретко зову у емисије. Неко не сме, неко нема потребу, а неко се не сети. Обележили смо 20 година играња „Велике драме“ и нико га није звао. Имали смо премијеру „Година врана“ и нико га није звао. А негде и неће да иде, има и тога.
БОНУС ВИДЕО:
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ