У времену када се све дестинације сликама дезинфекције рекламирају као безбедне, једно одредиште је одабрало сасвим другачији приступ.
"За сада ћемо гледати облаке кроз прозор и зеленило ван наших зидова. Тражићемо до сада не виђена места на страницама књига, далеке земље у филмовима и дубоке шуме у сећањима. За сада, сачуваћемо пламичак ватре наших путовања. Све док не почнемо да путујемо далеко, путоваћемо у кући".
Прочитајте још: СРПСКИ туристи ће бити тестирани, свака друга СОБА ПРАЗНА, а ова дестинација се рекламира ШОКАНТНИМ ВИДЕОМ (ВИДЕО)
Овим речима, уз прелепе слике природе, Керала је одлучила да рекламира своје туристичке атракције. Керала не жели да убеђује туристе, већ да буде позитивна и оптимистична и да им пружи наду да ће врло брзо моћи да путују као некада.
Циљ кампање није да се привуку туристи, већ да путници сачувају дух
За разлику од осталих одредишта који су одлучили да комбинују слике природних лепота са дезинфекцијом и убеђују да је код њих безбедно, Керала је одлучила да чека.
Циљ кампање је, како кажу, да охрабре све туристе, па и оне који никада нису били у Керали, нити ће доћи.
Прочитаје још: ЕКСКЛУЗИВНО: Српски туристи масовно купују ШОКАНТАН СУВЕНИР, кошта 8 ДИНАРА, а у вези је са КОРОНОМ (ФОТО)
Видео се промовише преко друштвених мрежа, а циљ је да инспирише све туристе широм света да не клону духом.