U vremenu kada se sve destinacije slikama dezinfekcije reklamiraju kao bezbedne, jedno odredište je odabralo sasvim drugačiji pristup.
"Za sada ćemo gledati oblake kroz prozor i zelenilo van naših zidova. Tražićemo do sada ne viđena mesta na stranicama knjiga, daleke zemlje u filmovima i duboke šume u sećanjima. Za sada, sačuvaćemo plamičak vatre naših putovanja. Sve dok ne počnemo da putujemo daleko, putovaćemo u kući".
Pročitajte još: SRPSKI turisti će biti testirani, svaka druga SOBA PRAZNA, a ova destinacija se reklamira ŠOKANTNIM VIDEOM (VIDEO)
Ovim rečima, uz prelepe slike prirode, Kerala je odlučila da reklamira svoje turističke atrakcije. Kerala ne želi da ubeđuje turiste, već da bude pozitivna i optimistična i da im pruži nadu da će vrlo brzo moći da putuju kao nekada.
Cilj kampanje nije da se privuku turisti, već da putnici sačuvaju duh
Za razliku od ostalih odredišta koji su odlučili da kombinuju slike prirodnih lepota sa dezinfekcijom i ubeđuju da je kod njih bezbedno, Kerala je odlučila da čeka.
Cilj kampanje je, kako kažu, da ohrabre sve turiste, pa i one koji nikada nisu bili u Kerali, niti će doći.
Pročitaje još: EKSKLUZIVNO: Srpski turisti masovno kupuju ŠOKANTAN SUVENIR, košta 8 DINARA, a u vezi je sa KORONOM (FOTO)
Video se promoviše preko društvenih mreža, a cilj je da inspiriše sve turiste širom sveta da ne klonu duhom.