Овај модел и још снажнија верзија "ГТАм" произвешће се само у ограниченој серији од 500 комада
"ГТА" је скраћеница од „Гран Турисмо Аллеггерита“ (аллегерита је италијанска реч за „олакшано“) и појавила се 1965. са моделом "алфа ђулија спринт ГТА", посебном верзијом која је проистекла из модела "алфа спринт ГТ", а која је дизајнирана као спортски аутомобил и представљена је на Сајму аутомобила у Амстердаму те године. Каросерија модела "алфа ђулија спринт ГТ" је замењена идентичном верзијом израђене од алуминијума, што је дало коначну тежину од 745 кг, у поређењу са 950 кг за друмску верзију.
Прочитајте још: Аутомобил који није на продају и НЕМА ЦЕНУ: Има их само 4 на свету, а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО)
Друга верзија је имала мотор од 1.570 цм3 "твин кам" мотор који је, у друмској конфигурацији, са дуплим паљењем, развијао невероватних 115 КС. Техничари тркачког тима бренда "Алфа Ромео", одељења "Аутоделта", изабрали су га као референтно возило за „туринг“ категорију и развили су га да постиже максималну снагу од 170 КС. Успех модела у такмичењима је био моменталан: три узастопне победе на „Цхалленге Еуропео Марцхе“, десетине националних шампионата и стотине индивидуалних трка у сваком делу света. А начин на који је изградио имиџ целе гаме је такође био импресиван: модел "алфа ђулија спринт ГТА" је лансирао крилатицу „Победа сваки дан у вашем свакодневном возилу“! Од тада, "ГТА" је стекла репутацију неприкосновене иконе спортског карактера бренда "Алфа Ромео".
За нови модел "алфа ромео ђулија ГТА", инжењери бренда су имали за циљ да унапреде аеродинамику и управљивост, али и изнад свега да смање тежину: исте смернице су праћене и са моделом из 1965. Активна аеродинамика је посебно проучавана како би се повећало аеродинамично оптерећење. Ова решења садрже техничко знање које долази директно из Формуле 1.
Исти задатак је задат бочним усисницима, посебном задњем спојлеру и активном предњем спојлеру. Титанијумски "Акрапович" централни издувни систем интегрисан у дифузор од угљених влакана је такође нов, као и точкови од 20 инча са централним закључавањем, који се појављују на лимузини по први пут. Лакоћа управљања при великим брзинама је унапређена проширивањем путање предњих и задњих точкова за 50 мм и развијањем новог сета опруга, амортизера и бушинга за системе вешања.
У моделу "ГТАм", предњи аеродинамични део је оптимизован до екстремног нивоа, додавањем већег предњег спојлера и задњим крилом од правих угљених влакана, који обезбеђују теже, савршено избалансирано оптерећење при високим брзинама. Што се тиче перформанси, мотор "Алфа Ромео" 2,9 В6 Би-Турбо који је направљен од алуминијума и развија чак 510 КС у стандардној конфигурацији, постиже 540 КС у моделу "ГТА", захваљујући пажљивом развоју и калибрацији од стране инжењера бренда.
Ова два модела произвешће се у ограниченој серији од свега 500 примерака укупно, Сви су нумерисани и лиценцирани и спремни да заузму своје место заједно са својим претходником из 1965. године као једним од најтраженијих колекционарских примерака.Цена није саопштена.