Мушкарци увек имају неки савет више, али неки савети су на нивоу митова, посебно када је реч о потрошњи горива током вожње
Жене можда нису најбољи возачи, али свакако да знају и поштују основна правила вожње и слушају свој аутомобил. Са друге стране, мушкарци су неспорно бољи возачи, али увек имају и све теорије о аутомобилима које воле да приповедају посебно припадницама слабијег пола.
Прочитајте још: Имају посебну симболику: Десет прелепих имена за ЈЕСЕЊЕ БЕБЕ
Доносимо вам три мита о уштеди горива током вожње у које мушкарци слепо верују, а који су далеко од истине.
Резервоар се пуни док је хладно
Овај мит се темељи на чињеници да је гориво гушће кад је хладно па га треба сипати ујутро или касно увече. Ипак, температурне разлике је готово немогуће детектовати обзиром да је гориво смештено у ионако хладним подземним резервоарима. Зато сипајте кад хоћете и колико хоћете. Нема уштеде ако чекате јутро или ноћ.
Прочитајте још: Ово су фризуре које дају ВОЛУМЕН: Ако имате ТАНКУ КОСУ, ошишајте се ОВАКО (ФОТО)
Повећан притисак у гумама
Многи тврде да је најбоље напумпати гуме мало више како бисте максимално искористили сваки литар горива. Ако су гуме издуване, то би могло смањити општу делотворност аутомобила у смислу потрошње за 3,75 посто. С друге стране, пренадуване гуме су једноставно опасне јер смањују приањање на тло и контакт са улицом што сигурно води до несреће. Пратите смернице произвођача и нећете имати проблема са вожњом и трајношћу гума, али у основи овде нема уштеде на гориву.
Прочитајте још: Седам занимљивих ЖЕНСКИХ имена која су изведена од БИЉАКА
Рад на леру
Многи сматрају да паљење аутомобила подразумева велику потрошњу горива па га зато остављају да ради у мјесту мислећи да тако мање троши. Јако погрешно! Данашњи аутомобили имају специфичне системе убризгавања горива који су дизајнирани за постизање максималнеделотворности и уопште не допуштају велику потрошњу приликом паљења. У суштини, рад у месту је много скупљи. Ако се заустављате на кратко, боље је да угасите аутомобил.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ