· · Коментари: 0
Промоција

Премијера у Холивуду: “Хјундаи“ представио нову „елантру“ (Фото)

Јужнокорејци се подичили својом лимузином моделом за 2021. годину која има и хибридни погон а откључава се и закључава смартфоном

hjundai-elantra-2021-10.jpg

Аутомобилски гигант „Хјундаи“ за промоцију своје нове лимузине „елантра 2021.“ изабрао је чувени Лот студио у Холивуду.Ни мало случајно јер „Хјундаи“ жели да покаже да је направио четворовратни седан достојан „светлости позорнице“ и фабрике снова из Калифорније.

Шта нам то доноси „елантра“ модел за 2021. годину? Поред иновтивног „ Sensuous Sportiness“ дизајна, хибрид електричну технологију и по први пут у сегменту вајерлес „Андроид ауто“ и „Епл кар плеј“ повезаност. Аутомобил нуди и „узбудљиве динамичке особине најнапредније у класи“.

Производња „елантре“ почеће у Улсану у Кореји, истовремено кад и у „Хјундаијевој“ фабрици у Алабами (САД) ,а продаја креће крајем ове године, када ће бити позната и цена.

Потпуно нова ,седма генерација, популарног компакт-седана долази на новој платформи која даје веће међуосовинско растојање и нижу силуету. Крцата је најновијом технологијом, бројним системима асистенције , а посебна пажња је посвећена могућности повезивања са смартфонима и интернетом.

Прочитајте још: Отворен нови салон "Хјундаија" у Новом Саду

- „Елантра“ претходних генерација је продата у САД у 3,4 милиона примерака.Широм света испоручили смо још 13,8 милиона.То је значило да морамо да дамо све од себе да направимо достојног наследника и мислим да смо у томе и успели – каже Хозе Муњоз председник и директор „Хјундаи мотор Америка“ - Ово је аутомобил који желе да возе генерације које долазе.

Томе свакако треба да допринесе и велики тач- скрин екран од 10,25 инча део најсавременијег „инфотејтмент“ система. Цео кокпит је ,кажу у „Хјундаију,“ инспирисан оном из авиона, а посебну атмосферу треба да дочара и могућност избора амбијенталног осветљења од чак 64 комбинације боја.

Прочитајте још: БМВ улаже више од 30 милијарди евра до 2025!

По први пут је „елантра“ добила и хибридни погон јер је јасно да је време бензинаца и дизелаша на измаку. Овај погонски склоп чине бензински мотор 1,6 ГДИ са четири цилиндра и електрични мотор снаге 32 kW снабдеван енергијом из литијум-јонске батерије.Укупно испоручује 139 коњских снага и 195 нм обртног момента.Погонска јединица је упарена са „Хјундаијевим“ шестостепеним мењчем и дуплим квачилом.

У понуди је и бензински мотор од 2.0 литара који испоручује 147 КС и 132 нм обртног момента.Наравно у понуди је и ИВТ ( Intelligent Variable Transmission )мењач који је веома сличан аутоматском али који има значајно боље карактеристике и „паметно“ сам бира најоптималнији пренос у односу на услове вожње,Само захваљујући томе потрошња је додатно смањена за 1,2 одсто.

Рекосмо да је „елантра“ снабдевена свакојаким технолошким чудесима, а издвајамо могућност да само гласом, преко свог смартфона откључате и закључате возило, није вам потребан никакав други кључ,

Фото:Промо

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.