Južnokorejci se podičili svojom limuzinom modelom za 2021. godinu koja ima i hibridni pogon a otključava se i zaključava smartfonom
Automobilski gigant „Hjundai“ za promociju svoje nove limuzine „elantra 2021.“ izabrao je čuveni Lot studio u Holivudu.Ni malo slučajno jer „Hjundai“ želi da pokaže da je napravio četvorovratni sedan dostojan „svetlosti pozornice“ i fabrike snova iz Kalifornije.
Šta nam to donosi „elantra“ model za 2021. godinu? Pored inovtivnog „ Sensuous Sportiness“ dizajna, hibrid električnu tehnologiju i po prvi put u segmentu vajerles „Android auto“ i „Epl kar plej“ povezanost. Automobil nudi i „uzbudljive dinamičke osobine najnaprednije u klasi“.
Proizvodnja „elantre“ počeće u Ulsanu u Koreji, istovremeno kad i u „Hjundaijevoj“ fabrici u Alabami (SAD) ,a prodaja kreće krajem ove godine, kada će biti poznata i cena.
Potpuno nova ,sedma generacija, popularnog kompakt-sedana dolazi na novoj platformi koja daje veće međuosovinsko rastojanje i nižu siluetu. Krcata je najnovijom tehnologijom, brojnim sistemima asistencije , a posebna pažnja je posvećena mogućnosti povezivanja sa smartfonima i internetom.
Pročitajte još: Otvoren novi salon "Hjundaija" u Novom Sadu
- „Elantra“ prethodnih generacija je prodata u SAD u 3,4 miliona primeraka.Širom sveta isporučili smo još 13,8 miliona.To je značilo da moramo da damo sve od sebe da napravimo dostojnog naslednika i mislim da smo u tome i uspeli – kaže Hoze Munjoz predsednik i direktor „Hjundai motor Amerika“ - Ovo je automobil koji žele da voze generacije koje dolaze.
Tome svakako treba da doprinese i veliki tač- skrin ekran od 10,25 inča deo najsavremenijeg „infotejtment“ sistema. Ceo kokpit je ,kažu u „Hjundaiju,“ inspirisan onom iz aviona, a posebnu atmosferu treba da dočara i mogućnost izbora ambijentalnog osvetljenja od čak 64 kombinacije boja.
Pročitajte još: BMV ulaže više od 30 milijardi evra do 2025!
Po prvi put je „elantra“ dobila i hibridni pogon jer je jasno da je vreme benzinaca i dizelaša na izmaku. Ovaj pogonski sklop čine benzinski motor 1,6 GDI sa četiri cilindra i električni motor snage 32 kW snabdevan energijom iz litijum-jonske baterije.Ukupno isporučuje 139 konjskih snaga i 195 nm obrtnog momenta.Pogonska jedinica je uparena sa „Hjundaijevim“ šestostepenim menjčem i duplim kvačilom.
U ponudi je i benzinski motor od 2.0 litara koji isporučuje 147 KS i 132 nm obrtnog momenta.Naravno u ponudi je i IVT ( Intelligent Variable Transmission )menjač koji je veoma sličan automatskom ali koji ima značajno bolje karakteristike i „pametno“ sam bira najoptimalniji prenos u odnosu na uslove vožnje,Samo zahvaljujući tome potrošnja je dodatno smanjena za 1,2 odsto.
Rekosmo da je „elantra“ snabdevena svakojakim tehnološkim čudesima, a izdvajamo mogućnost da samo glasom, preko svog smartfona otključate i zaključate vozilo, nije vam potreban nikakav drugi ključ,
Foto:Promo