После 1,5 милиона продатих примерака овај аутомобил значајно осавремењен врхунском технологијом
Прве године када се појавио на тржишту, 2014. сада већ давне за аутомобилску индустрију, "пежо 308" је понео титулу "Аутомобил године у Европи", збрисавши конкуренцију прелепим, елегантним дизајном (што баш и није одлика хечбекова) и мноштвом напредних технолошких решења, укључујући и веома ефикасне и економичне моторе.
Од тада је продато више од 1,5 милиона примерака, али године чине своје па је "Пежо" решио да га додатно пролепша, што ситнијим изменама дизајна што већим изменама у унутрашњости и уграђивањем најсавременијих технолошких решења и најновије генерације мотора.
"Пежо 308" има за такмаце у класи "фолксваген голф" и "форд фокус" па је јасно да све што се угради у њега мора бити врхунско уз напомену да комфор и задовољство у вожњи не смеју да трпе никакав компромис.
Апсолутни хит "дигитални кокпит" који је "Пежо" уградио у нови "208" и "2008" сада је као шлаг на торти украсио и невероватну палету технолошких чудеса које овај аутомобил сада има и који гарантују да же будући власници и сви који буду путовали у овом возилу, имати максимално безбедно, удобно и економично возило.
Прочитајте још:"Новости" испробале нови "Европски аутомобил године"!
Дигитални кокпит, са екраном од 10 инча, пружа возачу ново искуство у вожњи, приказивању најразличитијих података о вожњи. Наравно ту је и најновији систем конекције са "смартфонима", са корисном "мирор" функцијом која омогућава да приказ са екрана вашег мобилног буде "преузет" на већи екран у аутомобилу (тач-скрин).
Ту је и 3Д навигација са гласовним командама, која је уклопљена са "Том-том саобраћајним системом" па омогућава приказ саобраћаја у реалном времену па ће вас аутомобил на пример, упозорити на гужву, удес на путу или слично. Нови "пежо 308" има и адаптивну "круз-контрол" функцију са старт -стоп функцијом. У опреми је и камера од 180 степени, али и "парк-асистент" који може сам да упаркира аутомобил,али и да сам закочи уколико види неку препреку, опасност, наилазећи аутомобил. Наравно, систем препознаје ни пешаке, бициклисте,чита саобраћајне знакове, пази да не изађете из саобраћајне траке.
Аутомобил ће вас упозорити и на возила која долазе из такозваног мртвог угла, али ће проучавати и ваше понашање за воланом. Уколико му се учини да ваш начин вожње одступа од уобичајеног и процени да су вам реакције успорене, неодговарајуће упозориће вас и предлођити одмор.
"Пежо 308" је добио најновију генерацију мотора који испуњавају најстрожије стандарде ЕУ. Бензински мотори су 1,2 литарски агрегати са три цилиндра са 110 КС који је упарен са мануелним мењачем са шест степени преноса и верзије са 130 КС који уз мануелни може да има и аутоматски мењач са осам степени преноса.
Прочитајте још:Наставља да поставља трендове: Стигао нови "нисан џук" крцат технологијама
"Пежо" је оценио да још није прошло време дизелаша па је у понуди и 1,5 литарски мотор са четири цилиндра са 100 односно 130 КС (јачи мође да буде упарен и са аутоматским мењачем), али и 1,6 литарски дизел агрегат са чак 263 КС и 340 нм обртног момента.
Обе варијанте "308" и хечбек и караван производе се у Сошоу у Француској.