Oglas
· · Komentari: 0

DA LI ZNATE ŠTA JE DE-INFLUENSING: Zajednici na TikToku je već dosta svega, pa su pokrenuli novi trend!

Anti-trend u borbi protiv ''savršenih života''

1676548025_shutterstock_1425386702-deinfluensing.jpg
Photo: Shutterstock
Oglas

Ako se družite bilo gde na internetu, posebno na platformama društvenih medija, poput Instagrama ili TikToka, nije vam stran termin ''influensinga''. Po definiciji, uticati znači upravo to - uticati na, ali ta reč je dobila potpuno novo značenje u modernom dobu. U suštini, u pitanju je marketinška teh nika koja upošljava kreatore sadržaja na društvenim mrežama, da promovišu određene proizvode i usluge.

Svi smo videli primere uticaja interneta na naše svakodnevno ponašanje i potrebe. Poput slatke devojke, koja vam pokazuje svoje omiljene kozmetičke proizvode, kroz lepo isfiltriran video. Sadržaj postova ili osoba koja ih pokazuje samo vas podstiče da nešto kupite, i već vidite sebe kako posežete za platnom karticom. Ovi privlačni postovi su obično označeni odricanjem odgovornosti za polaćenu promociju.

Foto: Shutterstock

Međutim, ljudima na TikToku već je sve dojadilo. U svega nekoliko dana #deinfluencing trend je prikupio preko 26 miliona pregleda, na ovoj mreži. TikTok de-influenseri reći će vam šta da ne kupujete! Ovaj trend je preuzeo svet od početka godine.

Šta je zapravo deinfluensing?

Deinfluencing, kao što mu i samo ime govori, je trend koji teži da ljude odvoji od uticaja influensera, a istovremeno poziva na prestanak kupovine masovno popularnih (uglavnom)  proizvoda za ulepšavanje.

Preterana zasićenost paletama senki (kao da smo profesionalni šminkeri), stalna panika da propuštamo najbolji novi serum (koji možda i nije za našu kožu – ali je hit na TikToku pa ga želimo), ili “tuga” zbog manjka Instagram uređenog stana. Neprestana težnja da budemo kao neko drugi, kome se divimo...
Sve u svemu, sada ljudi pozivaju jedni druge na "deinfluensovanje", koje je u videima na TikToku uvek popraćeno iskrenim recenzijama popularnih proizvoda.

@christina.mychas Things i stopped buying when I decided to change my life - I used to be a shopaholic impulse buyer to my core. When I stopped buying these things, changed my money habits, and increased my income - I changed my financial future and my life. Who knew? #deinfluencing #shopaholic #impulsebuyer #buyersremorsemuch ♬ original sound - Christina

Deinfluensing imaza za cilj borbu protiv te nezasite žudnje za materijalnim stvarima, koje obično podstiču internet influenseri i trendovi. Sada korisnici istupaju sa drugom namerom, shvativši da vam ne treba dvanaest maskara ili petnaest različitih majica u istoj boji.
U suštini, uklanjanje uticaja je odbacivanje čitave jedne kulture, u kojoj je dobro poznato da čak ni oni 
koji vas ubeđuju da je nešto dobro, ne veruju u to. Potrošačima je postalo dosta ''savršenih života influensera'', za koje se kasnije ispostavi da se vode ozbiljne bitke, i iza pojedinih savršenih osmeha- mračna stanja i ne tako srećni i zadovoljni životi, koje pokušavaju da se ''prodaju''.

Foto: Shutterstock

Novi trend kao da skida sve lažne slojeve konzumističkog društva, a pokazuje da je lepota u tome da cenite ono što već imatre, umesto da beskrajno tražite nešto što vas verovatno neće ispuniti, ili će sreća biti kratkog roka.

 

BONUS VIDEO: 

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas