Hotelijeri u Srbiji najviše novca ulože u izgradnju i opremanje hotela, iako turiste luksuzan lobi najmanje zanima
Na kakvo god putovanje da krenu, čim uđu u sobu turisti prvo primete kupatilo. Naravno da će se oduševiti ukoliko je luksuzno, ali će se strašno razočarati ako nije čisto.
Pročitajte još: Roboti će zameniti turističke radnike: Konsijež je ostao bez posla, nek se spremi BARMEN (VIDEO)
Prvi utisak je najvažniji, a dve trećine ispitanika nedavno urađenog međunarodnog istraživanja kompanija koje opremaju hotele, pokazalo je da gosti prvo otvore vrata od kupatila.
Čak 95% gostiju je reklo da se ne bi vratilo u hotel gde su videli buđ u tuš kabini
- Iskustva naših hotelijera su potpuno različita od ovog ispitivanja - kaže Georgi Genov, direktor Udruženja hotelijera HORES.
On tvrdi da gosti od hotela traže tri dobre stvari: dušek, jastuk i doručak. Ovi zahtevi su najizraženiji kod gradskih putnika, dok oni koji idu na letovanje vole i prostran lobi, raskošnu sobu, ogroman TV, olimpijski bazen, mnogo zelenila... Oni traže i raznovrsnu hranu, za razliku od gradskih turista koji žele bogat, ali isti doručak - da bi znali šta ih očekuje.
Hotelijer uloži u izgradnju, ali ne i posteljinu!
- Naši hotelijeri sav novac ulože u izgradnju i uređenje objekta, a najmanje para im ostane za posteljinu i inventar, a gostu je najvažnije da se naspava, ne da gleda u zlatne vaze u holu - ističe Genov.
Pročitajte još: Više od milion Srba lane letovalo je u Grčkoj, a evo šta je najnoviji HIT u ovoj zemlji
Hotelijeri u zapadnim zemljama 20 odsto investicija ulažu u marketing i promociju hotela. U Srbiji to nije slučaj.
- U Srbiji sva ulaganja u novi hotel u prve dve godine se finansiraju iz tekućeg poslovanja, što je izuzetno pogrešno - zaključuje Genov.