Трик за чишћење усисивача који вам може бити од велике користи
Дуготрајном употребом деси се да усисивач све слабије ради. Ево шта би требало урадити да поново буде као нов.
Прво, отворите део усисивача у којем се налази кеса за прашину. Обратите пажњу на гуму на поклопцу. Ова гума би, када се поклопац затвори, требало да оствари контакт са гумом на кеси за прашину и да херметички дихтује.
У овом случају на гуми су се створиле наслаге прашине које су на неким местима дебеле и до једног милиметра.
Због тога две гуме не пријањају једна на другу и мотор уместо да вуче ваздух кроз црево усисивача, ваздух увлачи између ове две гуме што значајно смањује снагу чишћења.
Слично се може десити и на гуменом делу кесе за прашину. Решење је, претпостављате, једноставно. Влажном крпом одстраните тврде наслаге са гуме. Исто урадите и на кеси за прашину.
Након тога потребно је и очистити филтере који се после дуже употребе усисивача знатно запрљају. Извадите усисни филтер из лежишта. Исто урадите и са филтером који пречишћава ваздух који излази из усисивача.
Оба филтера прво добро истресите, а затим оперите водом и детерџентом (можете и ставити нове у колико их имате). Након сушења вратите филтере на место.
Када будете укључили усисивач видећете да он поново ради као нов – добро усисава и не прегрева се.
Уколико и даље не ради, или позовите мајстора да провери или је време за куповину новог.
БОНУС ВИДЕО:
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ