Шопинг се посебно код жена сматра као хобијем који поправља расположење, али да ли је заиста баш тако?
Претерана потреба за куповином, према речима психолога, може ипак да прерасте у опсесивну потрагу за новим стварима како би се испунила емотивна празнина. Куповина нових ципела или нове крпице најлакши је начин да се замене лоше емоције.
Прочитајте још: Коју гардеробу је довољно да оперемо ЈЕДНОМ за годину дана?
Стручњаци тврде да се "жртве" шопинга углавном описују као особе с мањком самопоуздања, осећајем мање вредности и потребе за сталним доказивањем. Социолози упозоравају да су најбитнија средишта друштвених окупљања постали управо тржни центри, а колико је читава та фама око куповине постала озбиљна, говори и чињеница да људи троше новац и преко својих могућности.
Жене
Припаднице лепшег пола се од давнина сматрају расипницама. У жељи да се свиде супротном полу, често знају да претерају и оду изнад својих могућности. Углавном троше на козметику, разне третмане, масаже, боје за косу и одећу. Постало је нормално да свака жена има неколико пари ципела у ормару за сваку прилику и у складу са сваком комбинацијом из ормара.
Мушкарци
Јачи пол у просеку поступају разумније с новцем од жена. Међутим, мушкарци су зато слаби на најновију технику. У стању су да потроше гомилу новца ако су угледали нови плазма ТВ, мобилни телефон или дигитални фотоапарат. Из страсти према аутомобилима не презају ни пред вртоглавим свотама кредита или лизинга.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ