Да ли сте приметили да поморанџе, мандарине и лимунови никада нису у мрежицама других боја?
Иако се тако може чинити, разлог за то није случајан. У црвеној мрежи наранче изгледају руменије и примамљивије, због чега је и већа вероватност да ћемо их купити.
Прочитајте још: Тест са хардвардског пријемног испита из 1869. године: Да ли можете да га решите? (ВИДЕО)
Трговци се служе триковима и кад је у питању лимун или грејп, којима најбоље одговара жута или зелена. У црвеној би амбалажи деловали наранчасто. Није случајно ни то да су корпе у трговинама све веће.
Прочитајте још: Погледајте како изгледа када водитеља удари гром уживо у програму (ВИДЕО)
Мартин Линдстром, аутор једног бестселера који пише о томе како су нам брендови испрали мозак, каже како с већим корпама купци купују 19 посто више.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ