Стручњаци за бонтон су објавили како би требало да се понашамо уколико имамо отворене профиле, а стало нам је оставимо добар утисак о себи.
Ништа више није исто откако смо постали таоци друштвених мрежа, јер се већинска комуникација преселила на "Фејсбук", "Инстаграм", "Твитер" и остале сличне профиле. Због тога би требало да обратимо пажњу на то како се понашамо у овој врсти самопредстављања, јер све се види и све се прати.
Прочитајте још: Научници дошли до открића: Супстанца поправља сломљени телефон!
Фотографија нас открива
Профилна слика је прво што ће ваши пријатељи на друштвеним мрежама видети код вас, па обратите пажњу да буде адекватна. Препорука је да се избегавају фотографије у купаћем костиму или интимне, са партнером, усред пољупца...
Слике у купаћем? Чиме се ви бавите?
Пажљиво са статусима
Суздржите се за почетак од изношења политичких ставова, јер они готово увек изазивају расправу коју вероватно не желите.
Не "давите" пријатеље шта сте јели, радили...
С друге стране, немојте ни да "давите" пријатеље сваког дана информацијама шта сте јели, скували, купили и колико волите свог партнера. Све то иритира људе, а нико нема намеру да изазива такве емоције. Не износите у јавност ни податке из живота ваших рођака, колега и познаника.
Опрезан избор пријатеља
Позив за виртуелно пријатељство би требало да прихватите искључиво од особа које знате или евентуално за које од блиских особа знате да су у реду, али немојте ни да одбијате колеге које свакодневно срећете на послу и у лифту, само зато што се са њима не дружите присније. Заштитите вашу интиму и фотографије тако што ће увид у ваше слике и објаве имати само ваши пријатељи.
Прочитајте још: КАКО и КОЛИКО ЧЕСТО треба чистити СЛУШАЛИЦЕ?
Умереност у ћаскању
Нико не воли да буде доступан 24 часа особама које немају шта да раде у животу, него друге бомбардују порукама у чету. Многи немају времена, али ни жеље да причају са вама у датом моменту, па немојте да их узнемиравате, већ сачекајте да понекад први направе контакт са вама.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ