Ова година ће заувек проментии туризам, може се чуди на многим местима, али нико не може да претпостави како.
Повратак природи, што даље од људи и гужве, нешто потпуно ново, до сада невиђено... Туристи стално траже нове инспирације за путовања.
Прочитајте још: Да ли сте знали да на свету постоји чак 6 Кипова слободе и то није све: Ево савета шта би требало обавезно да посетите
Посетили су све метрополе, ушли у најпознатије музеје, купали се на најлепшим плажама, пробали најукуснија јела и више не знају где би још могли да путују! Ови туристи више не морају да брину, јер је потпуно нови тренд завладао међу глобтротерима.
Зими снег и божићни вашар, у пролеће ускршња јаја, лети концерти и у јесен шетња у парку. Овако се рекламирају бечки дворци и успева им. Тренд путовања на исто место четири пута годишње први су осмислили азијски туристи који посебну пажњу посвећују природи. За њих је догађај када процвета трешња, али и када поцрвели лишће. Познате европске дестинације су им то и понудиле.
У Србији се на начин "четири сезоне" промовишу војвођански салаши.
- Војводина је одредиште за све четири сезоне, а посебно се тако промовишу Фрушка гора и салаши - каже Наташа Павловић, директор Туристичке организације Војводина.
Војвођански салаши током сваке сезоне имају другачију понуду која се разликује у мирису, укусу и бојама.
Прочитајте још: Јесте ли чули за УБУД ВИЛЕ? Дан у њима кошта 1.000 евра, а понуда је невероватна (Фото/Видео)
Италија и Грчка се, такође, промовишу као дестинације за све сезоне, а агенције туристима нуде смештај у истим собама у којима су боравили претходног пута.