Завирили смо уместо вас у фабрику где је "Астон Мартин" почео производњу свог првог теренскг возила "ДБX"
Готово је! Теренци, СУВ возила су однела дефинитивну победу у борби за трон у ауто-индустрији! Јер, после "Ролс-Ројса", "Бентлија", још једна "институција" је поклекла и направила СУВ возило!
Чувени "Астон Мартин" није одолео искушењима модерног доба, па је после елегантних, ванвременских лимузина, ваљда притеран одлучном командом његовог величанства долара, решио да направи свој теренац.
Прочитајте још:Пре тачно 50 година направљен је "најпожељнији теренац на свету"(ФОТО/ВИДЕО)
Први "Астон Мартин" са ознаком "ДБX" сишао је са производних трака. Како је, наравно "Астон Мартин" једно од најомиљенијих возила Џемса Бонда, можда и "007" у неком будућем филму, најезди у овом возилу.
Додуше, није јуче "Астон Мартин" решио да прави СУВ. Најавио је то пре 4-5 година, а како ће изгледати видели смо крајем прошле године, а ових дана је почела и производња у фабрици ове компаније у Велсу.
Наравно "све пршти" од луксуза, а како и не би када најефтинија варијанта кошта око 190.000 долара?
Под хаубом је мотор од 4,0 литара радне запремине са два турбо пуњача и осам цилиндара у В распореду. То је мотор који је иначе конструисао "Мерцедес-Бенц" и дељење "АМГ".
Прочитајте још: Погледајте којих 10 аутомобила највише купују Европљани!
Зато и не чуди да је способан, без обзира на габарите, да до стотке из места стигне за 4,5 секунди. Максимална брзина је 291 километара на час што је заиста за "капу доле" јер ово је ипак, теренско возило.
Све то је могуће кад "АМГ" бисер испоручује завидних 550 КС што уз 700 нм гарантује савршено уживање. Аутоматски мењач има девет степени преноса и снагу испоручује на све точкове.
О расподели те силе, наравно, бригу води компјутер.