Произвођачи возила сада знатно раније него пре "подмлађују" своје моделе
Некада се неки, модел аутомобила, дакако ако је био успешан на тржишту, производио и више од седам-осам година, некада и свих десет.
А онда су нас полако навикли да сваких три-четири године произвођачи врше промене на својим моделима, блаже, козметичке, популарно назване "фејслифтинг" или "затезање бора".
Прочитајте још:"Фијат" понудио аутомобиле који штите и од КОРОНЕ!
Једноставно, конкуренција не спава, а скоро свакодневно се примењују нове савременије технологије, при чему су и купци све захтевнији. Ко би сада купио аутомобил, рецимо без "тач-скрина"?
Како то изгледа покушаћемо да вам покажемо на изузетно успешно, много награиваном, моделу "Сузуки игнис" који се појавио, као велико освежење на тржишту 2016.
Овог малишана међу теренцима, кросоверима, у "Сузукију" су "подмладили"крајем марта ове године.
Основне црте су остале исте. Промењени су предњи браници, решетка. Редефинисане су и боје интеријера, а ионако ефикасна и штедљива машина под хаубом је додатно унапређена са "милд хибридном" технологијом.
Са предњим и задњим новим браницима, украшеним сребрним додацима, наглашена је СУВ црта овог лепотана.
Ту су и нове боје. Једнобојних има чак 11 а двобојних седам, укључујући и "караван слонова кост бисерну металик", "раш жуту металик", "таф каки бисерну мерталик".
Прочитајте још:Гаранција на ауто-батерије 10 година или МИЛИОН километара!
И унутрашњост је обогаћена новим бојама попут "лазули медијум плаво-бисерне" и "мидијум сиве металик". Нешто је другачије препакована и инструмент табла.
Нови агрегат "К12Д 1.2 дуалџет" са "милд хибрид" системом располаже литијум-јонском батеријом од 10 ампер-часова и додатно утиче на смањење потрошње горива.