U tehnološkom kriminalu hakeri se koriste brojnim trikovima kako bi imali što lakši prolaz do korisnika i njihovih podataka.
Microsoft je najčešći brend koji imitiraju i čije ime koriste hakeri kako bi namamili korisnike da ostave svoje privatne podatke i dalje ostave brojeve platnih kartica i detalje o načinima plaćanja kako bi preuzeli sve podatke korisnika.
Microsoft kompanija našla na prvom mestu i korišćen u čak 19 odsto svih globalnih hakerskih napada u poslednjem tormesečnom periodu.
Pročitajte još: Tehnološka POBEDA: Evropol razbio mrežu za komunikaciju koju su koristile HILJADE KRIMINALACA
Do ovog podatka došla je kompanija Check Point Research, koja se bavi analizom tehnološkog kriminala na mreži, nakom poslednjeg tromesečnog istraživanja koji brend je najčešće lažno korišćen od strane sajber kriminalaca.
Pročitajte još: Da li bolujete od NOMOFOBIJE, a da niste ni svesni da IMATE OVU DIJAGNOZU?
Tako se Microsoft kompanija našla na prvom mestu i korišćen u čak 19 odsto svih globalnih hakerskih napada u poslednjem tormesečnom periodu, za razliku od 7 odsto napada, koliko ih je bilo pod imenom ovog brenda iz drugog tromesečja.
Pročitajte još: NAJBOGATIJI! Da je mario za novac, Tesla bi kada je umro imao TAČNO OVOLIKO NOVCA NA RAČUNU! (VIDEO)
Na ovoj neslavnoj listi drugo mesto dele DHL i Google sa po 9 odsto, a slede ih dalje sPayPal, Netflix, Facebook, Apple, WhatsApp, Amazon i Instagram.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU