Oglas
· · Komentari: 0
MEGAPROJEKAT

Možete li da zamislite kako će izgledati putovanje 2049. godine? Otvara se PUT SVILE, a Kinezi će imati glavnu ulogu

Oktobra 2049. godine turizam će izgledati potpuno drugačije, jer će Novi put svile prolaziti kroz 65 zemalja. Oni koji se ne nalaze na Novom putu svile - kao da neće ni postojati!

china-1572805_1280.jpg
Foto: Piksabej
Oglas

Kineski megaprojekat "novi put svile", koji će kompletno biti završen oktobra 2049. godine, promeniće ceo svet. Kina će imati globalnu ekonomsku moć, jer ruta ide preko cele Azije i Afrike, do samog srca Evrope, pa i preko Amerike!

Pročitaje još: Zbog korone jedno zanimanje preti da NESTANE, a mnogi ljudi u Srbiji se baš njime bave

Nekada se putoavlo karanima Foto: Piksabej

Pre Novog puta svile podsetimo da su kineski turisti najbrojniji na svetu od kojih prihode ubira najveći broj turističkih radnika širom sveta.

Kineski turisti jedva čekaju da opet putuju.

Virus korona neće zaustaviti kineske turiste i očekivanja su da će ovi putnici odmah posle normalizacije ponovo staviti pasoš u džep. Uz pasoš u džepu imaju i milijarde dolara i evra, ali troše ih "patriotski". Evo i kako.

Hodajuće novčanice
Više od 200 miliona kineskih turista godišnje putuje u inostranstvo. Oni odlično troše. Do 2049. godine više od milijardu kineskih turista će godine putovati van zemlje.

Dok se ceo svet bavi posledicama korona virusa britanski "Travel mol" podseća da Kina ne prestaje da gradi Novi put svile koji će obuhvatiti 65 zemalja i zauvek će promeniti lice turizma.

Određeni su i gradovi kazina kod Alma Ate i zimski centri.

Nova ruta, koju je Peking pokrenuo zbog trgovine, pokrenuće turiste u potpuno novom pravcu, a ujedno će globalno redefinisati međunarodnu industriju i infrastrukturu. Novi turistčki put ići će kopnom i morem, prolaziće kroz 65 zemalja i koštaće oko hiljadu milijardi dolara.

Na putu su prelepi gradovi Foto: Piksabej

Kina plaća izgradnju Novog puta svile, a kada ruta zaživi, munjeviti kineski vozovi voziće milione kineskih turista do odredišta, ali će i u Kinu dovoziti evropske i azijske goste. ropi, jer već godinama kineski turisti se smeštaju u hotelima i restoranima u srcu Pariza i Rima čiji su vlasnici - Kinezi. Naravno, Kinezi su vlasnici i kineskih suvenirnica u kojima se prodaju suveniri proizvedeni u - Kini.

Čitav put će biti bescarinska zona.

Novi put svile imaće i nekoliko "gradova-kazina" kakvi su Makao i Las Vegas, a nalaziće se u Kazahstanu kod Alma Ate. U centralnoj Aziji će se nalaziti i zimski centri.

Putem će i u Kinu stizati gosti Foto: Piksabej

Tačnije, kompletna ruta je osmišljena kao povezani sistem "taks fri" zona.

Dakle, ruta počinje u Kini, a nastavlja kroz Kazahstan i prolazi kroz stotinu istorijskih gradova kakvi su Samarkand, Kabul, Širaz...

Novi put svile proteže se do Afrike i Amerike.

Ruta prolazi i kroz Mongoliju i Rusiju, pored Bajkalskoj jezera. Postoji nekoliko krakova od kojih jedan završava u srcu Evrope, a drugi u Africi i nastavljaju se do Amerike.

Kineski turisti su već krenuli ovim putem, a pre njih su stigli investitori koji otvaraju hotele, restorane, prodavnice, ali i infrastrukturu. Kinezi masovno kupuju i grade železnice, ali i luke.

Putnici će putovati kineskim brzim vozovima i brodovima, spavati u kineskim hotelima...

Najbolji primer je gradnja brze pruge Beograd-Budimpšeta koja će biti gotova 2023. godine, kao i luka u Pireju, koju je kupila kineska kompanija "Kosko".

Pročitajte još: Roboti će zameniti turističke radnike: Konsijež je ostao bez posla, nek se spremi BARMEN (VIDEO)

Iako mnogi optužuju Kinu da Novim putem svile želi ekonomski da potčini svet činjenica je da ovaj megaprojekat donosi razvoj mnogim zemljama kroz izgradnju i zakup na 99 godina.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas