Kako zamišljate venčanje iz snova? Da li ono ima bajkoviti ambijent, da li je mladina haljina blistava, da li je mladoženja zaplakao kada ju je ugledao? Pa...ovaj mladoženja verovatno nije plakao, već je mahao repom kada je video svoju buduću ženu, jer je u pitanju par retrivera koji je nedavno imao veliko venčanje. Ovaj zaljubljeni četvoronožni par je samo jedan od brojnih koji je dobio ove vrste ceremonije u Kini.
Pre nekoliko dana su retriveri Bri i Bond imali venčanje iz snova, a ceremoniji su prisustvovali svi njihovi ljudski i pseći prijatelji.
"LJudi imaju svadbe, zašto ne bi i psi?" rekao je Briin vlasnik Raj Ling, nakon što je njegov ljubimac razmenio zavete, obećavajući da će uvek deliti poslastice i igrati se sa njenim mužem Bondom.
Od 2023. godine, u urbanoj Kini je bilo više od 116 miliona mačaka i pasa, prenosi "Rojters". Otprilike svaki osmi Kinez poseduje mačku ili psa, a većina vlasnika je mlađa od 40 godina, prema podacima.
Ovaj trend dobija na zamahu zahvaljujući popularnosti kućnih ljubimaca i sve većoj spremnosti da se troši za njih. Potrošnja na krznene prijatelje u 2023. porasla je za 3.2 odsto na 38.41 milijardu dolara, u odnosu na godinu dana ranije, pokazali su podaci.
Ling i njegova devojka Gigi Čen, koja je rekla da im se ne žuri da se venčaju, proveli su mesece pomno planirajući ceremoniju pasa, dogovarajući profesionalne fotografe, dizajnirajući svadbene knjižice i naručivajući tortu po meri od 110 dolara, sa figuricama Bri i Bonda.
Jang Tao, čija je pekara za kućne ljubimce u Šangaju pripremila tortu, rekla je da je u početku bila iznenađena što su kupci želeli svadbene torte za svoje pse.
"Mislim da će biti sve više venčanja pasa", rekla je Jang i dodala da je već organizovala nekoliko sličnih ceremonija otkako je njena pekara otvorena 2022. godine. "Već imamo narudžbinu za nekoliko meseci… za još jedno venčanje psa", rekla je ona.
Ling je rekao da se nada da će ceremonija dati Bri i Bondu "osećaj rituala" i da se nada da će uskoro dočekati štence.
(RT)
BONUS VIDEO:
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU