Oglas
· · Komentari: 0
Računica

Mislite da su električni automobili skuplji od "klasičnih"? GREŠITE!

Englezi izračunali da je već sada isplativije kupiti auto na struju nego "običan"

1595785748_zoe-2.jpg
Foto:"Reno"
Oglas

Najeftiniji "Tesla" je oko 35.000 evra. Za taj novac možete kupiti već sada dosta drugih električnih automobila na tržištu. Pojedini modeli, a da se ne radi o jeftinim kineskim koji koštaju i manje od 10.000 dolara, sada se već mogu naći za dvadesetak hiljada evra. Pa ipak, kada uporedite isti automobil sa pogonom na benzinski ili dizel motor lako je uočljivo da je cena veća i za 100 odsto i više kod nekih modela.

Ali, jedna osiguravajuća kuća iz Engleske, "Dajrekt lajn grup" je sve lepo stavila na papir, uzela računar u ruke, unela sve stavke i došla do zapanjujućeg saznanja: Već sada je jeftinije biti vlasnik elektromobila nego iste vrste vozila sa klasičnim pogonom!

Pročitajte još: Modeli Augusta Horha i danas mame uzdahe! (FOTO)

Oni su u svom istraživanju kao glavni parametar uzeli "životni vek automobila", koji je u Engeskoj 14 godina (šta mislite koliki je kod nas?) i matematički dokazali da su elekromobili jeftiniji! Čak nisu uzimali ni početne subvencije koje svaka država daje za nabavku električnih vozila!

Foto:"Reno"

Oni su uzeli po pet električnih i pet automobila sa klasičnim podacima ukalkulisali njihove nabavne cene, troškove registracije, osiguranja, troškove održavanja, prosečnu pređenu kilometražu i cenu goriva po pređenom kilometru.

Došli su do zapanjujućih rezultata. Tako će elektroautomobil nabavljen ove godine do kraja svog radnog veka koštati vlasnika 52.133 funte! Istovremeno automobil sa benzinskim motorom će vlasniku pružiti zadovoljstvo koje će ga koštati 53.625 evra!

Pročitajte još: Uložili su milijardu maraka pre 35 godina i napravili automobil sa KATALIZATOROM! (FOTO)

- Ovo je uzbuđujuće doba koje nam donose elektromobili kojih je i sve više na drumovima pa će im i cena padati - kaže Nil Ingram šef motorprodukt odeljenja Dajrekt lajna - Naša analiza pokazuje i da će se ubrzati zabrane korišćenja vozila sa klasičnim pogonom u narednih 15 godina. Jer, nema više ni ekonomskog opravdanja zašto koristiti neka druga, a ne ekološka vozila.

Ipak, ima i onih koji s pravom podsećaju da još nisu rešena dva ključna pitanja - autonomije vozila i vremena punjenja koje je još uvek predugačko.                                                                        

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas