Oglas
· · Komentari: 0
Strategija

"Folksvagen" planira da napravi 70 novih vozila, a za to mu je potrebno OVO

Ubrzano se garde dve nove fabrike u Švedskoj i Nemačkoj koje će ovog giganta snabdevati neophodnim delom

FOLKSVAGEN-E-VOZUILA-2.jpg
Foto:"Folksvagen"
Oglas

U sklopu priprema za proizvodnju 70 novih modela električnih vozila do 2028. godine, grupacija "Folksvagen" nastavlja da planira buduće snabdevanje svojih fabrika dovoljnom količinom baterija.
Zato je  "Folksvagen" udružio snage sa švedskom kompanijom "Nortvolt" sa kojom će proizvoditi baterije u dve fabrike u Evropi.

Foto:"Folksvagen"

Prvi pogoni se grade u fabrici u švedskom gradu Skelefteu koja bi trebalo da postane operativna 2012. a druga se pravi u nemačkom gradu Salcgiteru gde "Folksvagen" već ima laboratoriju za baterije.
Folksvagen je objavio da će izgradnja fabrike u Salcgiteru koštati oko 450 miliona evra i da će prve baterije početi da se proizvode 2024.

Pročitajte još: Trojka iz Štutgarta vesnik novog električnog proleća (Foto)

- Optimisti smo u vezi strateške pozicije "Folksvagena" u pogledu snabdevanja baterijama u budućnosti - kaže Štefan Zomer, šef "Folksvagenovih nabavki" - Mi konstantno radimo na izgradnji kapaciteta neophodnih za buduću proizvodnju.

"Folksvagen grupa" trenutno nabavlja baterije za svoje električne automobile od spoljnih dobavljača i to će raditi još jedno izvesno vreme, kažu u ovoj kompaniji.

Pročitajte još: Rumunska "Dačija" pravi jeftini elektromobil

Predviđanja su da će potražnja na tržištu elektro-vozila iznositi više od 150 miliona kilovat-časova baterija do 2025. a nova fabrika u Salcgiteru imaće godišnji kapacitet od oko 16 miliona kilovat-časova

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas