"Alfa Romeo" pokrenula projekat koji budućim vlasnicima omogućava da dobiju jedinstveno vozilo
Nova "alfa romeo đulija GTA" je inspirisana modelom "đulija GTA" iz 1965. „Gran turismo alegerita“, koju je proizvela "Autodelta" na osnovu "đulije sprint GT", modela koji je nizao sportske uspehe širom sveta. Novi model "GTA" ima motor "alfa romeo 2.9 V6 bi-turbo" sa 540 KS. Izgled automobila, iznutra i spolja, izražava koncept istorijskog automobila, istovremeno odražavajući genetski kod brenda: tehničku izuzetnost u kombinaciji s zadovoljstvom vožnje.
Pročitajte još: Kako da, kad pazarite polovnjak, ne kupite "mačku u džaku"?
Za 500 budućih srećnih vlasnika ovog modela "Alfa Romeo" je osmislio „projekat u projektu“, pa će svaki kupac moći, u saradnji sa ljudima iz ove kompanije, da sam personalizuje svoje vozilo. Zato je "Alfa Romeo" izradio seriju modifikacija i izmena unutrašnjosti i spoljašnosti automobila, nudeći jedinstveno i autentično iskustvo skrojeno po meri.
Posebna pažnja bila je posvećena izboru boja. Te boje su analizirane i prilagođene na odgovarajući način. Prednji deo, koji karakteriše istorijska bela „maska“, bez sumnje je prvi element koji se ističe i koji, u kombinaciji s uzdužnim prugama, odmah ubrzava rad srca i uma, asocira na trke. Hauba sadrži ikonografske elemente znaka Alfa Romeo kao što su krst, simbol zmije (Bišone) i italijanska zastava, objasnili su dizajneri "Alfe".
Pročitajte još:"Alfa Romeo" za svoj 110 rođendan predstavio "đuliju GTA" (Foto)
Neke od najreprezentativnijih i najzanimljivijih šema boja su oker i bela i crvena i žuta.
Oker podseća na 1750 GTAm i 2000 GTAm, u kojima je Toin Hezemans osvojio Evropski šampionat turing automobila 1970. i 1971.
Istorijska bela maska je prepoznatljiva, a na haubi su krst, zmija i italijanska zastava.
Kada je reč o crveno i žutoj, obojeni prednji deo nastao je zbog potrebe da se vozači u istoj trci razlikuju jedni od drugih. Dok je radio na bojama, "Centro Stile Alfa Romeo" je opsežno i kreativno istražio raznoliku istoriju brenda. Na primer, obojeni prednji deo modela 1965.-1968. "sprint GTA" nije bio simetričan, iako je simetrija postojala na modelu "GTA 1300 junior".
Žuti prednji deo obeležio je automobil koji je pobedio na Evropskom šampionatu turing automobila 1971. i 1972. dok je u pojedinim trkama 1971. godine Đanluiđi Piki vozio automobile sa njihovim donjim prednjim delom farbanim žutom bojom. Ovo su sve veze s najprestižnijim pobedama modela GTA.
Pojedinačno, mušterije mogu da zahtevaju jednu od ovih kombinacija boja za svoj automobil, uz dodatnu mogućnost da odaberu broj sa strane i "Godvul" ciradu za automobil u istoj boji.
Boje su svojevrstan omaž italijanskoj zastavi, a broj vozila je ograničen.
Pored toga, boje u izradi dizajnerskog centra (ograničene broj), dostupne za modele "đulija GTA" i "GTAm", obuhvataće "GTA crvenu", "trofej belu", i "montreal zelenu", asortiman boja koje predstavljaju omaž italijanskoj zastavi. Još jedan nivo personalizacije moguće je kroz izbor boje kalipera kočnica, kao i enterijera, sigurnosnog kaveza, pojaseva i šavova.
Za sve koji su doneli odluku da postanu deo GTA sveta i koji su rezervisali model, biće obezbeđen poseban proces prodaje, s ambasadorom brenda, specijalistom za proizvode, koji će biti u kontaktu sa svakim kupcem od narudžbine do isporuke.
Početna cena na evropskim tržištima je od 175,000 evra.