"Bugati" počeo isporuke novog modela "divo" koji se pravi u ograničenoj seriji od 40 primeraka
Posle dve godine rada i razvoja na novom modelu "divo", kompanija "Bugati" je objavila da je počela sa isporukama prvih nekoliko od ukupno 40 primeraka koji će biti napravljeni.
Pročitajte još: Kako da, kad pazarite polovnjak, ne kupite "mačku u džaku"?
To znači da čak i ako imate nameru, naravno potkrepljenu sa pet miliona evra, da pazarite ovo čudo na točkovima, nije sigurno da ćete ga i kupiti!
Kažu da je lista napravljena poodavno, a prednost imaju stalni kupci! Računica je tu jasna. Uložite pet miliona evra i za par godina zaradite bar još dva-tri. Svaki put kad stigne vest da je neko uspeo da svoj primerak slupa, uništi, otvorite šampanjac, jer je cena vašem "bugatiju divo" porasla za milionče...
Pročitajte još: "Alfa Romeo" za svoj 110 rođendan predstavio "đuliju GTA" (Foto)
Šta se uopšte dobija za taj novac ?
- Napravili smo automobil koji je ekskluzivan, koji ima do sada neviđenu agilnost i koji kao ni jedan drugi prolazi kroz krivine - sa ponosom kaže Stefan Vilkenman, predsednik "Bugatija".
Prednost u kupovini imaju stalni kupci.
Ova zver na točkovima ima motor od 8.000 kubika sa 16 cilindara koji, uz pomoć turbina, isporučuje 1.500 "konjskih snaga" i 1.600 nm obrtnog momenta .Do 100 kilometara na čas, iz mesta, stiže za 2,4 sekunde, a maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 380 kilometara na čas.
- To jeste manje od "širona" sa kojim "divo" deli isti motor i koji može da jurne znatno brže od 430 kilometara na čas, ali se "divo" sasvim drugačije vozi - objasnili su iz "Bugatija".
Ime "divo" ovaj model je dobio, tradicionalno, poput "vejrona" i "širona", po nekadašnjem vozaču Albertu Divu koji je 1928. godine, vozeći model "bugati tajp 35 C" pobedio na dve trke "Targa florio".