Oglas
· · Komentari: 0
TEST "NOVOSTI"

"Kija Xceed" - krosover nove generacije

Na prvi pogled jasno je da je dizajn i dalje jedan od najjačih aduta "Kije".Atraktivni "krosover" sa početnom cenom od 17.490 evra kombinuje praktičnost sportskog terenca sa upravljivošću hečbeka.

KIA-XCeed-1002-202004.jpg
Foto.Zoran Jovanović
Oglas

Najnoviji adut južnokorejskog giganta, u segmentu krosovera, malih gradskih SUV vozila je "hceed" ("iks sid") koji je nedavno došao i na naše tržište.

Naravno "Novosti" su među prvima imale priliku da na višednevnom testu vide šta je "Kija" iznedrila iz svoje majstorske radionice.

Pročitajte još: Hjundai protiv korone: Nema Sajma automobila, pa novitete predstavljaju „onlajn“

Na prvi pogled jasno je da je dizajn i dalje jedan od najjačih aduta "Kije".Atraktivni "krosover" sa početnom cenom od 17.490 evra kombinuje praktičnost sportskog terenca sa upravljivošću hečbeka.

Vozilo na našem testu pod haubom je imalo motor od 1,0 litara radne zapremine sa tri cilindra koji uz pomoć manuelnog menjača isporučuje sjajnih 120 KS.Paket opreme "eks-flou" je drugi, srednji u rangu i za tu razliku kupac treba da doplati do 19.590 evra koliko košta ovaj lepotan na točkovima.

Pročitajte još: Nikad viđeno do sada: Nova "škoda oktavija" veća i bolja nego ikad (Foto)

Za taj novac, uz savremeni, ekološki i ekonomični motor, dobija se obilje opreme.Tu su brojni vazdušni jastuci,prednji i zadnji, bočne vazdušne zavesice."Kija" je i u ovom automobilu instalirala brojne sisteme koji doprinose većoj bezbednosti putnika.Naravno tu su i automatski klima uređaj, brojni sistemi koji pomažu vozaču ali i omo0gućavaju komforniju vožnju.

Kako se , uostalom sada i očekuje od vozila ove klase, mnoštvo senzora, kamera olakšava svakodnevnu upotrebu od onih za detekciju kiše do pomoći pri parkiranju,uočavanja vozila koja dolaze iz mrtvog ugla.

Pročitajte još: Postoje tri načina za punjenje elektromobila

Jasno da se sada bez velikog "tač-skrin" ekrana i obilja infiormacija na njemu, takozvane konekcije, sa smartfonom, internetom, novo vozilo i ne može naći u sve žešćoj, tržišnoj utakmici.

Sve to ima ova "kija" a i dodatni, ili, možda je preciznije reći već legendarni benefit - garanciju od sedam godina.

TEHNIČKI PODACI

  • DUŽINA: 4.395 mm
  • ŠIRINA: 1.483 MM
  • VISINA: 1.495 mm
  • MEĐUOSOVINSKO RASTOJANJE: 2.650 mm
  • MASA: 1.332 kg
  • ZAPREMINA PRTLJAŽNIKA: 426/1.378 lit.

MOTOR: 1.0 T-GDI

  • VRSTA GORIVA: BENZIN
  • RADNA ZAPREMINA: 998 ccm
  • BROJ CILINDARA: 3
  • MAKSIMALNA SNAGA: 120 KS
  • MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT: 172 nm
  • MAKSIMALNA BRZINA: 185 km(č
  • MENJAČ: Manuelni 6 brzina
  • POTROŠNJA: Lit./100 km - fabrički podaci
  • GRAD :6,5
  • VAN GRADA: 4,8
  • KOMBINOVANO: 5,4
  • EMISIJA CO2: 124 gr./km
  • ZAPREMINA REZERVOARA: 50 lit.
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas