Oglas
· · Komentari: 0
PRELJUBA

Devojke OPREZ: Što veći logo, to veći preljubnik!

Sada više ne morate da mu "kopate" po telefonu... Dovoljno je da vidite kako se oblači.

1620983524_kiss-mark-5654536_1920.jpg
Foto: Piksabej
Oglas

Preljubnici su oduvek bili interesantni naučnicima, pa se mnoge studije zasnivaju na muško-ženskim odnosima.

Najnovija studija naučnika sa Univerziteta u Mičigenu bavi se upravo temom preljube, i utvrdila je da su muškarci koji nose odeću na kojoj je ime brenda u prvom planu skloniji prevari.

Pročitajte još: Da li će vas muškarac PREVARITI, zavisi da li ima ovaj OBLIK LICA

Iako se za takve tipove često pomisli da su opsednuti markama, istina je sasvim drugačija. Naime, time što više ulažu u zavođenje i privlačenje pažnje, manje su fokusirani na zajednicu i roditeljstvo.

Takve muškarce više zanimaju kratke veze, s akcentom na seksu.

Drugi cilj ove studije koju je predvodio psiholog Danijel Kruger bio je da utvrdi jesu li muškarci koji nose napadniju odeću privlačniji ženama ili ih, pak, više privlače muškarci koji su bogati i koji im mogu osigurati materijalnu stabilnost?

Studija se fokusirala na poznati brend "Ralf Loren" i njihove polo-majice s malenim logom konja, kao i majice na kojima je taj znak znatno veći. Ispitanici su birali koju bi odeću nosili u određenim situacijama poput zabava i različitih društvenih okupljanja.

Pročitajte još: Ako ste zaljubljeni u kuma postavite sebi samo jedno pitanje

Rezultati su pokazali da što je veći logo, to je veća verovatnoća da će muškarac biti preljubnik, jer ih manje privlače žene koje žele ozbiljne veze na duge staze.

Žene koje su učestvovale u istraživanju, prema rečima psihologa Krugera, nisu bile iznenađene rezultatima. Ipak, istraživači upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se rezultat njihovog rada definitivno potvrdio.

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas