Američka studija istraživala je kako osećaj bogatstva i luksuza utiče na naš izbor partnera i same odnose
U eksperimentu je učestvovala 151 osoba, od kojih je 75 muškaraca i 76 žena. Cilj ovog istraživanja je bio da saznaju važne stvari koje utiču na izbor partnera.
Pročitajte još: Mesec ROĐENJA otkriva kakvi ste u KREVETU
Svi izabrani ljudi, koji su učestvovali u eksperimentu, birali su između 50 potencijalnih partnera, a smešteni su u tri kategorije: kratka veza, duga veza ili nijedno od ponuđenih.
Takođe, bili su izloženi fotografijama luksuza kao što su novac, vile, nakit i skupa kola, pre nego što su potencijalne partnere svrstavali u kategorije. Proces je ponavljan, a u drugim ekperimentima, pre izbora partnera, učesnici su gledali video- snimke dece, a zatim snimke opasnih životinja.
Foto: Pexels
Rezultati su pokazali da luksuzne stvari povećavaju želju ljudi da imaju kratke veze, pa su tako fotografije luskuznih stvari povećale za 16% želju i muškaraca i žena da imaju tzv. “veze za jednu noć”.
Psiholozi kažu da ovo ima smisla, jer su žene naših predaka, ukoliko su imale resurse, lakše odgajale decu same.
Pročitajte još: Izlazite svuda, pronađite HOBI, zadržite dug POGLED na mušakrcu i desiće se ČUDO!
S druge strane, nakon gledanja videa sa opasnim životinjama, oba pola pokazala su povećano interesovanje za dugoročnim vezama. Snimci sa decom povećali su želju za stalnim partnerom kod žena, ali ne i kod muškaraca.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU