Oglas
· · Komentari: 0

Psihološki trikovi kojima se služe supermarketi kako bi vas naterali da potrošite više para: Obratite pažnju

Koliko ste puta otišli u prodavnicu po par stvari, a vratili se sa punim kesama?

1674390572_shutterstock_458120464.jpg
Foto: Shutterstock
Oglas

Sigurno niste jedini koji odu u prodavnicu kako bi kupili par stvari, a napune cela kolica. To nije slučajnost, niti ste jedini koji to radi. Supermarketi se služe određenim trikovima kojih niste svesni, kako bi vas podstakli da potrošite više para nego što ste planirali.

Trikovi su razni - počevši od toga da se cene uvek završavaju cifrom 99, pa do rasporeda proizvoda na rafovima.

Psiholog Ketrin Dženson - Bojd bavi se psihologijom kupaca i otkrila je nekoliko tih trikova, odnosno caka.

Pročitajte još: DELFIN, GOLUB ILI JELEN? Izaberite i dobićete MOĆNU ŽIVOTNU PORUKU: Test otkriva skrivene težnje ličnosti

Recimo, skuplji artikli su uvek postavljeni u visini očiju kupaca, dok se na donjim policama nalaze jeftniji proizvodi. Proizvodi na akciji i posebne ponude uglavnom se nalazr na kraju radnje:

“Devet do deset kupaca će uzeti nešto sa kraja radnje gde se nalaze prozvodi označeni znakom povoljno”, istakla je Dženson-Bojd.

Supermarketi na svakih šest meseci do godina dana, premeštaju proizvode kako bi podstakli kupce da dodatno obilaze rafove.

Puštanje muzike, posebno one praznične, ima dodatnu funkciju - ona treba da kupovinu predstavi kao veseliju i primamljiviju.

Bonus video:

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas