Oglas
· · Komentari: 0

ČUDNI ZAHTEVI GOSTIJU U HOTELIMA: Otopljeni sladoled i dijetalna voda su neki od njih

Kupovna voda za tuširanje deteta ili poseban jelovnik bez alergena za kućnog ljubimca su samo neki od zahteve sa kojima se susretalo osoblje hotela. Činjenica je da je "room service" usluga koja pruža mogućnost gostima u hotelu da izaberu određenu hranu i piće, ali mnogi u tome zaista odu daleko.

1727873829_shutterstock_2509771199.jpg
Foto: Shutterstock
Oglas

Izgleda da ljudi postaju u svakom pogledu sve zahtevniji, a tome u prilog ide istraživanje koje otkrivaju najčudnije zahteve koju je osoblje čulo ili se suočavalo sa izazovima u hotelima širom sveta.

Među često prepričanim je zahtev da se kada papuni kupovnom vodom za dečije svakodnevno kupanje, kao i prilagođeni meni bez alergena za kućnog ljubimca. Bila je i potražnje za zagorelim tostom, svežim kozjim mlekom i dve kile banana, piše Si-En-En. Takođe, neki gosti traže od osoblja hotela potvrdu da je njihov zahtev pročitan.

Dijetalna voda i otopljeni sladoled

Izveštaj o uslugama u sobama sajta Notels otkriva neke od najneobičnijih zahteva gostiju, koje su ljudi pokušali da naruče iz hotelskog room service. Platforma za rezervacije sprovela je istraživanje među 473 hotela u 10 zemalja kako bi procenila stanje.

Na listi najčudnijih zahteva nalaze se kuvana flaširana voda i riba koju je gost uhvatio i želeo da pripremi, kao i otopljeni sladoled, omlet bez belanaca, posuda za pirinač za psa, tražila se i otrovna riba-balon. 

Hamburger se najčešće naručuje

Takođe, izveštaj otkriva da su hamburgeri najpopularnija narudžbina u sobama hotela širom sveta, piše Hafpost.

Room service je poseban momenat za goste hotela, bilo da je to način da se počaste ili potreba nakon dugog dana razgledanja. Postoji određena udobnost u obedovanju u sobi, što je verovatno razlog zašto su hamburgeri najpopularnija narudžbina u hotelima širom sveta, smatra Melani Fiš, predstavnica pomenutog sajta.

Dodala da se ova usluga u sobi ne odnosi samo na jelo, već da neki hoteli podižu standard sa ponudama koje nisu vezane za hranu. Na primer, određen hotel u Londonu nudi gostima priliku da uživaju u vrhunskoj muzičkoj izvedbi kraljevskog filharmonijskog orkestra direktno u svojoj sobi, dok jedan hotel u Ohaju ima točilice za pivo u sobama i mini frižider u kupatilu sa pivom za tuširanje.

(RT)

 

BONUS VIDEO

 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas