Nova istraživanja pokazuju kako osećaj luksuza utiče na izbor partnera
Jedan američki univerzitet, sproveo je istraživanja u kome je učestvovalo 151 osoba. 75 muškarac i 76 žena. Istraživači su za cilj imali da istraže faktore koje utiču na izbor partnera kod oba pola.
Pročitajte još: ISTRAŽIVANJA POKAZALA: Tajna srećnog braka je u OVOME!
Učesnici su potrazi za potencijalnim partnerima, birali u kategorijama: kratka veza, duga veza ili nijedno od ponuđenih. Bili su izloženi fotografijama luksuza kao što su novac, vile, nakit i skupa kola, pre nego što su potencijalne partnere svrstavali u kategorije. Proces je ponavljan, a u drugim ekperimentima, pre izbora partnera, učesnici su gledali video- snimke dece, a zatim snimke opasnih životinja.
Rezultati su pokazali da luksuzne stvari povećavaju želju ljudi da imaju kratke veze, pa su tako fotografije luskuznih stvari povećale za 16% želju i muškaraca i žena da imaju tzv. “veze za jednu noć”.
Ipak, ovo ne znači da ljudi neće uvek zanemariti i mogućnost dugih veza.
- Za oba pola, nedostatak resursa uticao je na postojanje partnera u prošlosti, a verujemo da je sličan način funkcioniše i moderan čovek- navodi se us studiji.
Pročitajte još: Na grudima, okrenuti leđima ili upetljani? Način spavanja OTKRIVA kakav je veza
S druge strane, nakon gledanja videa sa opasnim životinjama, oba pola pokazala su povećano interesovanje za dugoročnim vezama. Snimci sa decom povećali su želju za stalnim partnerom kod žena, ali ne i kod muškaraca.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU