Greta je i zvanično postala prva najplaćenija žena-reditelj svih vremena
Svet je obojen u pink kada je zavladala prava Barbi-manija. A sve zahvaljujući odabiru glumaca, a pre svega rediteljki Greti Gerving.
Nakon što je film oborio sve rekorde gledanosti i zaradio milione, Greta je i zvanično postala najplaćenija rediteljka u istoriji!
Do kraja filma, lik lutke Barbi, koji tumači Margo Robi, proputovala je kopno, more, prirodu i svemir, otišla u stvarni svet i nazad. Otkrila je da život nisu samo lude zabave, izlasci na plažu i vožnje rolera- tu ima mnogih običnih, normalnih obaveza i planiranja, i još mnogo drugih praktičnih stvari, piše Adria.ign.
U poslednjoj sceni, Barbie ulazi u poslovnu zgradu puna uzbuđenja kako bi započela svoj novi život tako što će otići na ono što na prvi pogled deluje kao razgovor za posao. Prilazi šalteru za prijavljivanje na svoj termin, gde izgovara poslednju repliku filma: "Došla sam kod svog ginekologa."
Gervig, koja je napisala scenario zajedno sa svojim suprugom, filmskim rediteljem i scenaristom Nooom Baumbakom, rekla je za USA Today da je želela da film završi na "zabavnoj i emotivnoj" noti, u skladu sa celokupnim tonom filma, istovremeno naglašavajući naučene lekcije i deljenje završne šale sa svima koji mogu da se povežu s tim.
"Bilo mi je važno da sve funkcioniše na najmanje dva nivoa", objasnila je Gerwig. "Znala sam da želim da završim sa šalom koja će biti kao 'mic drop', ali istovremeno sam osećala i emotivnost. Kada sam bila tinejdžerka, sećam se da sam odrastala i stidela se svog tela, osećala sam se sramno na način koji nisam mogla ni da opišem. Delovalo je kao da sve mora da bude sakriveno.”
"A onda videti Margot kao Barbiku, sa velikim osmehom na licu, izgovarajući ono što kaže na kraju sa toliko sreće i radosti," nastavila je. "Bila sam kao - ako mogu devojkama da pružim taj osećaj, 'Barbika takođe to radi' - to je istovremeno smešno i emotivno. U filmu ima toliko takvih stvari. Uvek se radilo o traženju humora i srca.", piše Adria.ign.
BONUS VIDEO:
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU